پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: تقابل ما با استکبار جهانی تمام شدنی نیست و امروز اوج دشمنی ها را در تمرکز عناصر خارجی و ایادی داخلی آنان بر محور جنگ ترکیبی مشاهده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، در آستانه روز ملی استکبارستیزی در همایش بصیرتی سپاه فجر استان فارس، با اشاره به اقدام شنیع تروریست های تکفیری در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، گفت: شهادت مظلومانه زائران هنگام زیارت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) سند مظلومیت و افتخار شیراز است و خون این شهیدان زمینه پایان فتنه گری اغتشاشگران را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست ها از انقلاب اسلامی عصبانی هستند، گفت: پیروزی و مقاومت در لبنان، فلسطین و سایر مناطق مرهون گفتمان انقلاب اسلامی است و این دلیل اصلی خشم و دشمنی استکبار جهانی نسبت به انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی زنده است و به پیش می رود، خاطرنشان کرد: تقابل ما با استکبار جهانی تمام شدنی نیست و امروز اوج دشمنی ها را در تمرکز عناصر خارجی و ایادی داخلی آنان بر محور جنگ ترکیبی مشاهده می کنیم.

وی افزود: هدف دشمنان از به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان مقاومت تسلط بر عراق و کشورهای منطقه بود که امروز این طرح به نتیجه نرسیده و ناکام مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تاکید بر رسالت مهم سپاه و بسیج در مقابله با توطئه ها و جنگ نرم فرهنگی، گفت: آمریکا شیطان بزرگ دنیای امروز هم است و جهاد تبیین بهترین و موثرترین راه مقابله با جنگ ترکیبی صهیونیست ها و رسانه های دشمن است.

وی با اشاره به نقش خواص در برهه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: هر کسی در هر مسئولیتی و با هر سابقه ای اگر در مقابل انقلاب اسلامی بایستد شکست خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تجلیل از فداکاری اقشار بسیج و سپاه در تامین امنیت جامعه و خدمت رسانی به آحاد مردم، گفت: کار خوب، موثر و خالصانه برای مردم آن هم بدون هیچ نام و نشانی یکی از ویژگی های برجسته شما است و به آن افتخار کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha