دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: دشمنان این آب و خاک هم می خواهند دین ما را از بین ببرند و هم فرهنگ مان، بنابراین باید در مقابل هر گونه فتنه ای هوشیارانه عمل کنیم.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان ماه اظهار داشت: بهترین و درست ترین جوابی که امروز می توانیم به دشمنان و استکبار جهانی بدهیم، وحدت و انسجام برادران دینی است.

امام جمعه موقت سنندج گفت: دشمنان امروز تمام تلاش خود را دارند که ملت و نظام ما منزوی و حتی ساقط شود و نمونه های بسیاری از این تلاش های مذبوحانه دشمنان را در فضای مجازی، مدیریت اغتشاشات، تحریم ها و.... می بینیم.

عضو شورای افتاء شهرستان سنندج تأکید کرد: دشمن هرگز تاب تحمل و دیدن ایران مقتدر را ندارد، لذا دست به هر دسیسه ای می‌زند که ایران را به مانند دیگر کشورهای منطقه ضعیف و وابسته به خود تبدیل کند ولی با رهبری مقام معظم رهبری تاکنون تمامی این توطئه ها به نتیجه نرسیده است با این حال نباید دشمن را دست کم بگیریم.

ماموستا راستی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دشمنان این آب و خاک هم می خواهند دین ما را از بین ببرند و هم فرهنگ مان را، بنابراین باید در مقابل هر گونه فتنه ای هوشیارانه عمل کنیم.

امام جمعه موقت سنندج گفت: در آستانه ۱۳ آبان ماه روز استکبارستیزی قرار داریم، حضور ملت ایران در این روز بسیار مهم و سرنوشت ساز است، ملت ایران با حضور خود در این مراسم بزرگ و باشکوه بار دیگر دشمنان قسم خورده این آب و خاک را مایوس خواهند کرد.

ماموستا راستی در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی بر دشمنان اسلام با وحدت و انسجام مذاهب اسلامی میسر خواهد شد، لذا دشمن نیز با علم به این موضوع ارکان این آیین را مورد حمله قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha