دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اصفهان

استان اصفهان امروز و همزمان با سراسر کشور صحنه انزجار مردم انقلابی علیه استکبار جهانی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بود، همه پای انقلاب و نظام آمده بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان ، مراسم ۱۳ آبان امسال با عنوان «خروش انقلابی و فریاد استکبارستیزی مردم» از ساعت ۹ صبح و از دو مسیر خیابان حافظ و سپه، به سمت میدان امام (ره) آغاز شد.

راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور از دقایقی پیش در اصفهان با حضور پرشور مردم از قشرهای مختلف آغاز شد. مردم همیشه در صحنه اصفهان با دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز و بار دیگر ثابت کردند پای ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

راهپیمایی روز ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) امسال متفاوت از سال‌های قبل است، مردم ایران در ماه های اخیر داغدار جوانان انقلابی و نیروهای مدافع امنیت خود هستند که با اندیشه و دست آتش‌افروز استکبار و به پشتوانه دلارهای صهیونیستی-آل سعودی، خونشان ریخته شده است.

دشمنان انقلاب و نظام، امسال و در غائله اغتشاشات داعشی صفتان، حساب ویژه‌ای بر روی دهه هشتادی ها و نودی‌ها باز کرده و همه همت و توان خود را برای تبدیل نوجوانان به پیاده رونظام خویش در رسیدن به اهداف شوم خود صرف کرده‌اند.

اما این نوجوانان چند روز گذشته در دیدار با رهبر معظم انقلاب ضمن تجدید عهد با ولی فقیه زمانه، بار دیگر چشم دشمن را کور کرده و امروز هم نسلی های آنان در نصف جهان از ساعات ابتدای صبح با شور و نشاطی از جنس انقلاب، پا در میدان استکبارستیز گذاشته و با مشت های گره کرده و عزم و اراده پولادین خود در دهان دشمن خونخوار و قتال می زنند.

حماسه‌سازی دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها | فریاد استکبارستیزی در دیار نصف جهان طنین انداز شد

رأس ساعت ۹:۳۰ صبح مرد و زن، پیر و جوان، دختر و پسر آرام آرام در میدان امام حسین(ع) و خیابان حافظ، آغاز مسیر راهپیمایی تجمع کرده تا با حضور چشمگیر و سرنوشت ساز خویش، شور و حمایت خود از انقلاب و نظام را از دریچه لنز دوربین های رسانه ها به دنیا خاصه دولت های کفر و مستکبر نشان دهند.

از جلوه های راهپیمایی امروز حضور گسترده طلاب و روحانیان در کنار دیگر اقشار شرکت کننده بود که همانند سال های گذشته با در دست داشتن پرچم کشورمان و همچنین پلاکارت های « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» « مرگ بر فتنه ‌گر» « مرگ بر اغتشاشگر» جلوه دیگری به مراسم امروز جلوه خاصی بخشید.

حماسه‌سازی دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها | فریاد استکبارستیزی در دیار نصف جهان طنین انداز شد

طلاب حوزه های علمیه، دانشجویان و دانش آموزان با داشتن پلاکاردهایی حاوی شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند و بار دیگر به نظام سلطه اعلام کردند که تا پای جان از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی حراست و پشتیبانی خواهند کرد.

شرکت کنندگان اصفهانی در راهپیمایی روز استکبار ستیزی با سر دادن فریاد مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن، ای رهبر آزاده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبرماست، شهادت افتخار است افتخار است.

امروز ارگان های دولتی و خصوصی با برپاکردن غرفه های متعدد فرهنگی و خدماتی بر شور و حرارت این اجتماع عظیم انقلابی افزوده بودند.

گرمای حضور پرشور مردم انقلابی خاصه نوجوانان سردی هوا را کاسته بود و سرما مانع از شکل گیری یک اجتماع استکبارستیز در میدان امام نشده بود.
حسن ختام این راهپیمایی، اقامه فریضه نماز عبادی-سیاسی جمعه بود.

گفتنی است، ۱۳ آبان یادآور رخدادهای مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است. در روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳ امام راحل به ترکیه تبعید شدند و در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ رژیم سفاک پهلوی دانش آموزان را به خاک و خون کشید و در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸ لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش آموزان پیرو خط امام(ره) اشغال شد که امام راحل این حرکت را انقلاب دوم نامیدند.

گزارش از سید امیر حسین ابطحی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha