سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
13 آبان

حوزه/ رئیس عقیدتی-سیاسی وزارت دفاع در جمع مردم گرگان گفت: مردم ایران همانطور که در طول هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند کوچک‌ترین آسیبی به مملکت برسد؛ در وقایع اخیر هم اجازه قلدرمآبی به مزدوران را نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت‌الاسلام سیدضیاءالدین آقاجان‌پور پیش از ظهر امروز جمعه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان شهرستان گرگان بیان کرد: روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر زیادی‌خواهی نظام سلطه، آمریکا و کشورهای اروپایی در ملت ایران یک جوششی را ایجاد کرد که منجر به واقعه ۱۳ آبان ۱۳۵۷ شد و دانش‌آموزان و دانشجویان در آن سال در برابر نظام سلطه ایستادگی کردند و تعدادی از آنها به شهادت رسیدند.

وی با تأکید بر این‌که جوانان و نسل جدید انقلاب باید اسناد جنایت آمریکا علیه دولت و مردم ایران را مطالعه کنند تا سرشت و طینت پلید استکبار برای آنها آشکارتر شود، بیان کرد: دسیسه‌چینی و خباثت آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی پایان‌ناپذیر است اما استقامت و پیشرفت مردم ایران در دهه‌های اخیر دشمنان را متحیر و شگفت‌زده کرده است.

رئیس عقیدتی-سیاسی وزارت دفاع افزود: فرزندان رشید جمهوری اسلامی ایران در قوای نظامی در اوج اقتدار و قدرت قرار دارند و کوچک‌ترین تهدید را به صورت قاطع پاسخ می‌دهند.

حجت‌الاسلام آقاجان‌پور ابراز کرد: آمریکا از اقتدار و پیشرفت ایران عصبانی است و توان مقابله با قدرت دفاعی ما را ندارد؛ ایران اسلامی از ملت‌های جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه حمایت می‌کند و این مقوله خار چشم دشمنان است.

وی اظهار کرد: در وقایع اخیر کشور، صف افرادی که به برخی مشکلات اعتراض و گلایه دارند با افراد مزدور و جیره خوار استکبار متفاوت است و فرزندان این مرز و بوم، هرگز اجازه جولان و برهم زدن نظم و امنیت به عوامل و نفوذی‌های استکبار را نداده و نخواهد داد.

رئیس عقیدتی-سیاسی وزارت دفاع و نیروهای مسلح گفت: مردم ایران همانطور که در طول هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند کوچک‌ترین آسیبی به مملکت برسد؛ در وقایع اخیر هم اجازه قلدرمآبی به مزدوران را نخواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha