پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
مرتضی کمالی خمیر

حوزه/ حجت الاسلام کمالی گفت: در چهار دهه از گذشت انقلاب اسلامی جوانان موتور پیشران حرکت کشور بسوی پیشرفت و توسعه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام مرتضی کمالی، امام جمعه موقت شهرستان خمیر، امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت : اهمیت قدرت منطقه ای ایران در خاورمیانه و نقش بی بدیل ایران در شکل گیری نظم نوین جهانی جمهوری اسلامی برای همه آحاد جامعه تبیین شود.

وی افزود: طی روزها اخیر که برخی از کشور های به ظاهر ابرقدرت به سرکردگی آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و همپیمانانش از دول عرب منطقه سعی در ایجاد تشنج و آشوب در کشور عزیزمان کرده‌اند کلام و نفس قدسی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه می تواند راهگشا باشد. حضرت امام رضوان الله تعالی علیه فرمودند: «بیدار باشید برادران' دشمنان خودتان را بشناسید. هدف آنها نوک تیر پیکان(اسلام) هست ایمان هست و غیرت شما»

امام جمعه موقت خمیر با طرح این سوال که آیا حقوقدان های غربی باید برای ما نظر بدهند؟ آیا غرب زده ها باید برای ما نظر بدهند؟ گفت: بعضی از اینها نمی دانند اسلام یعنی چه؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند «اکنون ملت ایران باید عقب افتادگی ها را جبران کند»

حجت الاسلام کمالی تصریح کرد : چهل و اندی سال از عمر با برکت این درخت تنومند انقلاب گذشته و نقش موثر و راهگشا در نظم جدید جهانی دارد در عرصه انرژی در عرصه نظامی و فناوری در حوزه گفتمانی و مختصات جدید با بازیگران جدیدی که حضور فعال جمهوری اسلامی ایران می‌تواند موثر و راهگشا باشد.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه باید جبهه انقلاب در خصوص ضرورت پرداختن به جوانان نگاه ویژه‌ای داشته باشد، اضافه کرد: جوانان بی نظیری مانند شهید علی لندی/ شهید علی وردی/ شهید حججی و به کثرت افراد متعدد دیگری در این زمینه هستند و نکته حائز اهمیت این است که موتور پیشران حرکت کشور جوانان هستند.

امام جمعه موقت خمیر خاطرنشان کرد: باید به این جوانان نگاه ویژه ای داشته باشیم و حتی الامکان دفع تهدیدات موجود از کشور بالاخص جوان و نوجوان داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha