سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حسینی

حوزه/ مسئولان کهگیلویه و بویراحمد ارتحال امام جمعه سابق یاسوج را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیام های جداگانه ای ارتحال امام جمعه سابق یاسوج را تسلیت گفتند.

پیام ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر درگذشت عارفِ برجسته، مجاهد گرانقدر، سالک الی الله‌ حضرت آیت الله “سید علی اصغر حسینی” ضایعه ای است سترگ که جامعه روحانیت ، حوزه های علمیه و دوستداران مکتب اهل بیت (ع) در استان کهگیلویه و بویر احمد را عزادار کرد.

این عالم بزرگوار و معلّم اخلاق، وظیفه بزرگ تزکیه و نشر معارف اخلاقی اسلام را تکلیف خویش دانسته و با بهره‌‎مندی از خشیت و خضوع دل نورانی خود، بیان اثرگذار و نافذی را در جهت ترویج فرهنگ دینی داشتند و خطبه های غرا و نصایح پدرانه و کرسی های تدریس آن استاد اخلاق از دیر باز مورد توجه نمازگزاران جمعه شهر یاسوج، طلاب علوم دینی و دانشگاهیان بوده که همیشه از ایشان به نیکی یاد می شود.

این فقدان مولم را به مردم قدر شناس استان، حوزه های علمیه و بیت شریف ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، و از خداوند متعال قبول خدمات، رحمت، رضوان و مغفرت الهی را برای روح ملکوتی ایشان که اکنون عندَ ربّهِ متنعم به فیوضات کبریائی ست مسئلت داریم.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه ‌ و بویر احمد

پیام سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با تاسف و تاثر فراوان خبر در گذشت عالم جلیل القدر ، امام جمعه سابق شهر یاسوج حضرت آیت الله سید علی اصغر حسینی رضوان الله تعالی علیه ، ما را در غم اندوه فرو برد .

خدمات ارزنده ایشان بر هیچکس پوشیده نیست و برای همیشه در اذهان همگان باقی خواهد ماند.

ضایعه درگذشت این عالم ربانی را به محضر امام عصر( عج) ارواحنافداه و مقام معظم رهبری، روحانیت معزز و مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصا خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت داریم

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد

پیام مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان:

بسمه تعالی
وَ إِذَا مَاتَ‏ الْعَالِمُ ثُلِمَ‏ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ‏ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَة

رحلت عالم مجاهد و سالک الی الله حضرت آیت الله حاج سید علی اصغر حسینی رحمت الله علیه که عمر پربرکت خویش را صرف تبلیغ معارف دین، و اشاعه مکتب اهل بیت علیهم السلام و مبارزه با رژیم ستم شاهی نمود، موجب تاثر و تالم فراوان شد. این یار دیرین امام و رهبری، قریب به ۲۵ سال در سنگر نماز جمعه مبلغ اسلام ناب محمدی (ص) و پاسدار ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود؛ و به ارشاد معنوی مردم به ویژه جوانان همت گمارد.

اینجانب به نمایندگی از صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد رحلت این عالم عامل وانقلابی را به محضر حضرت، ولی عصر"عجل الله تعالی فرجه الشریف"، مقام معظم رهبری "مد ظله العالی"، علمای اعلام و مردم شریف و متدین کهگیلویه وبویراحمد و بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال علو درجات آن عارف واصل را مسئلت می‌نمایم.

امیر رئوف
مدیرکل مرکز کهگیلویه وبویراحمد
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مجاهد نستوه، عالم ربانی ، استاد اخلاق و علم ، حضرت آیت الله حاج سید علی اصغر حسینی (رحمت الله علیه) امام جمعه پیشین مرکز استان موجب تالم و تاثر فراوان شد.

آن شخصیت اخلاقمدار، پارسا و مجاهد، عمر بابرکت و با عزت خود را از اوایل انقلاب و حتی سالهای پیش از انقلاب، در راه تعالی اخلاقی ، ترویج معارف اسلامی و آموزه‌های اهل بیت (ع)، مبارزه با رژیم جبار و مستبد پهلوی و دفاع از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی صرف نمود و بیش از ۲۶ سال در سنگر نماز دشمن شکن جمعه به تبیین و روشنگری و هدایت مومنان پرداخت.

اینجانب درگذشت و عروج ملکوتی آن انسان متدین و با اخلاص، سید جلیل القدر و عارف عالیقدر را به بیت مکرم ایشان، طلاب حوزه‌های علمیه استان و همه مومنان ومتدینین در جای جای کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و برای روح بلند آن فاضل اندیشمند از خداوند سبحان آرزوی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می نمایم.

سید جواد هاشمی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار


مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درگذشت عالم جلیل القدر و پرهیزگار ،امام جمعه خدوم و انقلابی حضرت حجت الاسلام والمسلمین "سید علی اصغر حسینی " اعلی الله مقامه که عمر شریف خویش را در راه تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی اهل بیت (علیهم السلام) سپری نمود را به عموم مردم مومن و عزیز استان کهگیلویه وبویراحمد و همه ارادتمندان آن روحانی بزرگوار و مخصوصا به خاندان محترم و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و علو درجات ملکوتی ایشان را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

عین الله دهقان

مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة، لا یسدها شیء الی یوم القیامة

خبر ارتحال عالم عامل حضرت ایت الله سیدعلی اصغرحسینی فقیه فاضل و عامل، مجاهد نستوه، انقلابی بصیر، استاد حوزه و دانشگاه، اخوالشهید، امام جمعه فقد سابق یاسوج باعث تاسف وتالم فراوان شد.

آن شخصیت بزرگ سراسرعمرشریف وپربرکت خود را در کسب علم ودر راه اعتلای دین و تبلیغ مذهب تشیع سپری کرد و با تدریس درحوزه ودانشگاه ومراکز علمی وتربیت شاگردان برجسته نقش زیادی درترویج دین در منطقه داشت.

اینجانبان فقدان این عالم بزرگ رابه مردم ولایت مدار استان وهمه ارادتمندان و شاگردان و فامیل و بستگان ایشان و جمیع سادات و مخصوصاهمسرمکرمه و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آنها صبر و اجرالهی و برای آن عالم ربانی علو درجه ،رحمت و مغفرت الهی خواهانم.

خداوند روحش را با اجداد طاهرینش وبرادر شهیدش محشور نماید.

پیام تسلیت بنیاد نخبگان:

«وبشّر الصّابرین الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبهٌ قالوا إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون»

رحلت عالم وارسته علم و اخلاق، آیت الله سید علی اصغر حسینی، موجب تألم و تأثر آحاد مردم شریف استان شده است. ایشان عمر پر برکت خود را در مسیر رشد معنوی و علمی استان وقف نمود و از برجسته‌ترین اساتید عرصه نشر احکام و معارف اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بود و منش و سیره ایشان الگویی برای همه جویندگان علم و دانش به ویژه نخبگان و فرهیختگان بوده است.فقدان آن سعید متعبد را به مردم شریف استان، جامعه علمی، نخبگان، دانشجویان و دانشگاهیان، علی‌الخصوص فرزندان محترم و بیت مکرّم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.

از خداوند منان برای آن استاد فقید و عالم پرهیزکار، علو درجات و رضوان الهی و برای خانواده گرامی صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

سید حمداله اکوانی

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha