دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1054291
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
برپایی میز خدمت مدیران کل خوزستان در سوسنگرد باحضور نماینده ولی فقیه

میز خدمت ادارات و پاسخگویی مدیران استانی به شهروندان سوسنگرد با حضور حدود ۲۰ دستگاه اجرایی در مسجد امام علی(ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، میز خدمت ادارات و پاسخگویی مدیران استانی به شهروندان ولایتمدار شهر سوسنگرد باحضور حدود ۲۰ دستگاه اجرایی در مسجد امام علی(ع) این شهر برگزار و مدیران استانی پاسخگوی مردم بودند.

این اقدام در سطح شهر سوسنگرد و دیگر شهرستان های استان خوزستان با پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت و در میز خدمت دستگاه های گوناگونی به پاسخگویی می پردازند که در این برنامه حدود ۲۰ مدیرکل و مدیرعامل استانی پیرامون دغدغه های مردم پاسخگو بودند.

بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل نوسازی مدارس، اداره کل مسکن و شهرسازی استان، فرمانداری، شرکت نفت و گاز اروندان، آب و فاضلاب بخشی از ادارات دارای میز خدمت بودند.

از مهم ترین دغدغه های مطرح شده می توان به فاضلاب و احداث خطوط انتقال، کشاورزی و تخصص حق آیه، توزیع نهاده های دامی و مسائل فرهنگی و برخی دیگر از کمبودها در این شهر اشاره کرد.

مردم شهر سوسنگرد بدون واسطه با مسئولان استانی در بخش های مختلف دغدغه های خود را مطرح کردند و در فضایی دو طرفه پاسخ ها و وعده های مسئولان را شنیدند.

دیدار مردمی و چهره به چهره مردم شهر سوسنگرد با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز قریب به ۳ ساعت به طول انجامید.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به مسئولان و مدیران حاضر تأکید کرد که وعده هایی به مسئولان و مدیران بدهید که توان اجرای آنها را داشته باشید، این وعده ها در زمان مقرر پیگیری خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha