شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محسن مفید

حوزه/ رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: شهدای مدافع حرم و امنیت با روحیه بسیجی، در حقیقت مدافع حرم بزرگ اسلام، شیعه و مستضعفان عالم یعنی ایران اسلامی بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام محسن مفید امروز در مراسم یادواره شهدای امینت طلبه ، در جمع اساتید، طلاب و جمعی از مسئولین شهرستان سنقر، ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: شهدای مدافع حرم و امنیت در حقیقت مدافع حرم بزرگ اسلام، شیعه و مستضعفان عالم، یعنی ایران اسلامی هستند.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: محرومان و مظلومان در اقصی نقاط جهان اگر امیدی برای رهایی از چنگال طاغوت و استکبار دارند، چشم امیدشان به حرم ایران اسلامی است.

حجت الاسلام مفید با بیان اینکه جریان باطل به نوعی همزاد جریان حق بوده، گفت: بقاء حق در کنار باطل تا زمانی که ما در دنیا زندگی می کنیم، شرایط هم شرایط تکلیف مداری باشد، همین همجواری وجود دارد.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خداوند در قرآن شیطان را به عنوان دشمن قسم خورده معرفی کرده است، گفت: برخی افراد ساده لوح می گویند دشمن تراشی نکنیم، در حالی که بین حق و باطل رابطه ضدیت وجود دارد و دشمنان ما را رها نخواهند کرد.

حجت الاسلام مفید با بیان اینکه خیلی ساده انگارانه است که بگوییم خواص مردود از ماهیت جنگ ترکیبی دشمن بی خبرند، گفت: متأسفانه جریان نادم از انقلاب، برای ایجاد روحیه نا امیدی از آینده کشور، دائما بر طبل سیاه نمایی می کوبند.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمانشاه با تمجید از تمامی کسانی که با روحیه بسیجی به دنبال بازگشت نظم و آرامش به جامعه هستند، گفت: تربیت شدگان مکتب امامین انقلاب با دست خالی در برابر آشوبگران داعش صفت در کف خیابانها ایستاده اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با اساس مصالح مردم و شناخت از عملکرد دشمن در مذاکرات برجام تصمیم خواهد گرفت، گفت: جریان غربگرا، راه برون رفت از مشکلات را پذیرش خواسته های شیطان بزرگ در مذاکرات می دانند؛ در حقیقت باید گفت که در توهم به سر می برند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha