یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حضور روحانیون

امام جمعه خمینی شهر با بیان اینکه مجموعه مسائلی، زمینه را فراهم کرد که جوانان و نوجوانان امروز لشکر دشمن قرار گیرند و دشمن روی خواسته ها و نیازهای آنها برنامه ریزی کند، گفت: حضور موثرتر و بیشتر روحانیت بین قشر نوجوان خنثی کننده توطئه شوم دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین محمودآبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، با اشاره به روش های جذب جوانان و نوجوانان توسط دشمنان و ایادی رسانه ای آنها در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: دشمن همواره سعی دارد از ضعف آگاهی افراد جامعه استفاده کند و اهداف خود را پیش ببرد.

وی بیان کرد: در این میان دشمن بر روی جوانان و نوجوانان کشور حساب ویژه ای باز کرده است، چرا که متاسفانه طی دو سال گذشته به دلیل وجود کرونا و استفاده از فضای مجازی بدون هیچ نظارتی، این قشر تحت تاثیر قرار گرفت.

امام جمعه خمینی شهر با بیان این که در دولت قبل نیز هیچ کار فرهنگی مثبت و تاثیرگذاری برای قشر جوانان و نوجوانان انجام نشد، عنوان کرد: در این میان برخی نیز به واسطه تبلیغات سوئی که دشمن داشت، اغفال شده و دست به انجام کارهای هیجانی زدند.

وی افزود: با توجه به مجموعه شرایط امروز، روحانیت باید با تمسک به سیره نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت جوانان را جذب کند و با حضور بیشتر در مدارس مشکلات اعتقادی آنها را برطرف کرده تا به مرور زمان، توطئه دشمن نقش بر آب شود.

حجت الاسلام محمودآبادی با تاکید بر اقدامات ستاد اقامه نماز جمعه برای جذب بیشتر قشر جوان تصریح کرد: اقداماتی در ستاد نماز جمعه و همچنین در بحث ائمه جماعات صورت گرفته است که از جمله آن روشنگری و جهاد تبیین است.

وی اضافه کرد: باید در بین ائمه جماعات، طلاب و روحانیت بحث جهاد تبیین گسترش یابد و جلسات سیاسی و آموزشی در این باره به صورت مستمر برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha