پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه مرند گفت: میدان اصلی درگیری ما با دشمن دانشگاه و مدرسه است و عملیات اصلی آنها در زمینه مسائل فرهنگی دانشگاهی و دانش آموزی و جوان و نوجوانان می باشد و سایر مسائل مثل تحریم، ترور، تهدید و... برای فریب و منحرف کردن ذهن ما از برنامه و عملیات اصلی آنهاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی نعمت زاده امام جمعه مرند در نشستی با معلمان مدارس شهرستان مرند گفت: معلمان به شبهات و سؤالات اعتقادی و سیاسی دانش آموزان با صبوری پاسخ بدهند.چرا که تشیع یک مکتب متکی عقل و منطق است

امام جمعه مرند با اشاره به فتنه دشمن و اتفاقات ناگوار اخیر کشور، گفت: میدان اصلی درگیری ما با دشمن دانشگاه و مدرسه است و عملیات اصلی آنها در زمینه مسائل فرهنگی دانشگاهی و دانش آموزی و جوان و نوجوانان می باشد و سایر مسائل مثل تحریم، ترور، تهدید و ... برای فریب و منحرف کردن ذهن ما از برنامه و عملیات اصلی آنهاست.

وی ادامه داد: جوان مدنظر مکتب شیعه یک شخص با غیرت، فعال، باهویت، تلاشگر، باسواد و مهارت و در خدمت ایران و مردم عزیزش است و جوان مورد نظر دشمن یک جوان بی هویت، بدون اعتقاد به هیچ ارزش دینی وملی، وابسته به بیرون و بدون خط قرمزوبی غیرت است.

امام جمعه مرند با تأکید بر این که جوانان انقلاب را به پیروزی رساندند و تا امروز کشور را نگه داشته اند، ادامه داد: جوانان ما در فشار ها و تحریم های سخت و ظالمانه به موفقیت های بزرگی در عرصه های هوافضا، پزشکی، نانو، سلول های بنیادی و المپیادهای جهانی بسیاری دست یافتند و افتخارات بزرگی آفریدند که باید قدردان آنها بود.

حجت الاسلام نعمت زاده افزود: بنده امام جمعه همه هستم نه یک قشر خاص، همه جوانان بچه های ما هستند و نباید غفلت و عدم آگاهی برخی را نشانه دشمن بودن آنها بدانیم.

امام جمعه مرند تأکید کرد: در برخی مسائل مثل مفاسد اقتصادی و مشکلات معیشتی اعتراض حق مردم است، اما تبدیل اعتراض به اغتشاش باعث میشود صدای به حق مردم شنیده نشود.

وی افزود: خسارت های علمی و فرهنگی بزرگ و سنگینی در دوران کرونا به خاطر تعطیلی مدارس و جلسات فرهنگی وارد شد که در قضایای اخیر کشور خود را نشان داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha