یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون

سومین کارگاه حل تعارض و اختلافات خانوادگی با موضوع ارائه راهکارهایی برای کاهش اختلافات بین زوجین در مدرسه علمیه فاطمیه کارون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سومین کارگاه حل تعارض و اختلافات خانوادگی با موضوع ارائه راهکارهایی برای کاهش اختلافات بین زوجین امروز در مدرسه علمیه فاطمیه کارون برگزار شد.

مدرس کارگاه حل تعارض و اختلافات خانوادگی خانم سیده زینب حسینی نیک، مدرس مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون بود که به بیان راهکارهایی برای کاهش مشکلات خانوادگی و حل تعارض زناشویی پرداخت و گفت: از جمله راهکارها این است که زوجین نباید سعی در تغییر همدیگر داشته باشند و یکدیگر را نقد نکنند، چراکه نقادی باعث تضعیف بنیان خانواده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زوجین در زندگی زناشویی صداقت داشته باشند، خاطرنشان کرد: دروغ مانند تبری است که به ریشه زندگی می‌ خورد و باعث از بین رفتن محبت بین زن و مرد می‌شود.

این استاد مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون علمیه افزود: در زندگی مشترک مرد باید نقش مردانگی و زن نقش زنانگی خود را ایفا کنند.

خانم حسینی نیک با بیان اینکه قناعت در بین مردم کاهش یافته است، ادامه داد: یکی دیگر از عوامل افزایش اختلافات زناشویی مادی گرایی است، زیرا مهریه های سنگین باعث ایجاد جرقه و کینه در زندگی می‌شود.

وی ادامه داد: حسادت دلیل دیگری است که باعث افزایش مشکلات بین خانواده ها می‌شود و محبت را در زندگی کم رنگ کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha