پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
نشست تحلیلی-سیاسی  با محوریت تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درجمع طلاب خواهر بافقی

نشست تحلیلی-سیاسی با محوریت تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، خانم مریم تفکری در نشست تحلیلی-سیاسی در جمع طلاب خواهر بافقی با محوریت تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بزرگداشت سیزدهم آبان، محورهای اصلی بیانات آبان ۱۴۰۱ رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانش آموزان را برای طلاب تبیین و بیان کرد: سیزدهم آبان رویداد تاریخی است که هم تجربه اندوز و هم تجربه آموز است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق با اشاره به سرفصل های بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: آوردن مضامین اسناد لانه جاسوسی در کتاب های درسی، آغاز چالش بین ملت ایران و آمریکا از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲؛ تحریم ایران از ابتدای انقلاب اسلامی؛ حمایت از فتنه گرها در فتنه۸۸؛ به شهادت رساندن سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ حمایت از قاتلان شهدای هسته ای؛ بلوکه کردن اموال ملت ایران؛ و بروز و ظهور نشانه های انحطاط آمریکا و ... از جمله این سرفصل ها بود که بسی جای تأمل و تحلیل دارد.

وی با اظهار تأسف از اغتشاشات اخیر کشور اظهار کرد: آمریکا از همان ابتدای انقلاب اسلامی دشمنی خود را با جمهوری اسلامی علنی کرد و به صورت های گوناگون در این سال ها سعی در ضربه زدن به کشور را داشته است بنابراین وظیفه کنونی همه طلاب طبق سخن رهنمود معظم انقلاب(مدظله العالی) جهاد تبیین در بین اقشار گوناگون می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha