شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خانم جبلی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) نایین گفت: بسیجی علاوه بر خودسازی فردی، با تکیه بر سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل نقش آفرینی می کند.

مریم جبلی، مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) نایین در گفتگو با خبرگزاری حوزه در اصفهان به مناسبت پنجم آذرماه روز بسیج مستضعفان، گفت: پنجم آذر از زیباترین نوآوری های امام خمینی رضوان الله تعالی علیه مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین است.

وی گفت: بسیج یادآور خاطره مجاهدت هایی است که در دوران هشت ساله دفاع مقدس، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری مردان، زنان و جوانان شجاع و با غیرت ایران اسلامی را ترسیم کرده و ادامه راه همین عزیزان توسط بسیجیان رشید و غیور میهن اسلامی عامل خنثی سازی توطئه ها ی دشمنان انقلاب اسلامی در عصر حاضر بوده و هست.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) نایین، با اشاره به تعبیر امام خمینی رضوان الله تعالی علیه که فرمودند: بسیج شجره طیبه است، ادامه داد: همانطور که درخت پاک و طیب است و زیبایی و طراوت را به محیط پیرامون خود می دهد، بسیجی نیز علاوه بر خودسازی فردی، با تکیه بر سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل نقش آفرینی می کند و طراوت، زیبایی و شادابی را به جامعه اهداء می کند.

وی تصریح کرد: امروز بسیج میعادگاه همه اقشار مردم است و اختصاص به مکان یا زمان خاصی ندارد بلکه مختص همه زمان ها و مکان هاست.

جبلی گفت: اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی هدف تهاجم گسترده سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی قرار گرفته، بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه سازی فرهنگ بسیجی در همه اقشار هستیم تا با روحیه ایثار، بصیرت و مقاومت بسیجی آحاد جامعه، از این پیچ تاریخی نیز به سلامت عبور کنیم.

وی گرامی داشت هفته بسیج را یک وظیفه مهم دانست و گفت: مهم تر از آن بسط و گسترش فرهنگ بسیجی در بین اقشار مختلف جامعه اسلامی خصوصا نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) شهرستان نائین ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای این شجره طیبه وامام راحل عظیم‌الشأن، فرارسیدن پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به همه اقشار بسیج تبریک و تهنیت عرض نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha