جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نمایش بزرگ بسیجیان عاشقان ولایت خوزستان

همایش بزرگ بسیجیان و عاشقان ولایت استان خوزستان همزمان با هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، همایش بزرگ بسیجیان عاشقان ولایت استان خوزستان، امروز همزمان با هفته بسیج با حضور جمعیت بسیاری از بسیجیان مرد و زن، اقشار مختلف، مسئولان استانی و شخصیت های حوزوی برگزار شد.

در این همایش، صادق خلیلیان استاندار خوزستان با اشاره به عبور ایران اسلامی از طوفان توطئه های دشمن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بسیجیان در طول ۴۳ از عمر انقلاب اسلامی، عمر خود را وقف انقلاب و ایران اسلامی کردند و حضور چشمگیری در همه صحنه ها داشتند.

استاندار خوزستان به حضور فعال بسیج در عرصه هایی همچون سیل ۹۸، زلزله ۱۴۰۰ اندیکا و مقابله به ویروس منحوس کرونا اشاره و ادامه داد: شاهد ظهور و بروز معنویت و خدمت خالصانه در عرصه های حضور بسیج هستیم.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان هم در این همایش اظهار کرد: سپاه استان خوزستان به برکت مجاهدت های بسیجیان، در رده های رقابتی کل کشور موفق به کسب رتبه نخست شد.

وی ضمن تشریح خدمات بسیج جامعه پزشکی، مهندسین و صنعت، دانش آموزی، دانشجویی و فرهنگیان و دیگر اقشار، عنوان کرد: بسیجیان هر کدام که احساس تکلیف کرده و شاهد دستور فرماندهی کل قوا باشند، پای کار و در میدان حاضر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha