پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ز

حوزه / معاون تهذیب و تربیت مدرسه علمیه المهدی(عج) آران و بیدگل با بیان اینکه اسلام فقط منبر و روضه نیست، گفت: در جامعه امروز طلبه ای که می خواهد عالم، عامل و مدیر شود باید باسواد و باتقوا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام سیدرضا عابدیان امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه المهدی(عج) آران و بیدگل اظهار کرد: رمز موفقیت طلبه و ایجاد انگیزه طلبگی در خلوت با امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه طلبه ای که با امام زمان(عج) خلوت دارد، فکرش توحیدی می شود. خطاب به طلاب اظهار کرد: معامله با خدا بهتر از معامله با دنیا و دولت است.

معاون تهذیب و تربیت مدرسه علمیه المهدی (عج) آران و بیدگل افزود: طلبه باید در جایی که مشغول کار می شود یکی از شئون امامت و طلبگی را که جزو وظیفه ی ذاتی حوزویان است را پیاده نماید.

حجت الاسلام عابدیان با اشاره به برخی ضعف های موجود در جامعه، ادامه داد: شاید مهمترین ضعف و مشکل امروز جامعه عدم اعتماد به خداست؛ خدا وعده می دهد اما ما اعتماد نمی کنیم؛ خدا می فرماید تو بندگی ات را کن و متقی باش من از هر بن بستی که فکرش را بکنی خارجت می کنم.

معاون تهذیب و تربیت مدرسه علمیه المهدی (عج) آران و بیدگل با بیان اینکه اسلام فقط منبر و روضه نیست، گفت: در جامعه امروز طلبه ای که می خواهد عالم، عامل و مدیر شود باید باسواد و باتقوا باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha