جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ اجلاسیه معاونین پژوهش واحد های آموزشی

حوزه/ اجلاسیه معاونین پژوهش واحدهای آموزشی حوزه در تالار امین مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این اجلاسیه که صبح امروز در مجتمع دارالولایه جمکران آغاز به کار کرد، در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه های علمیه به ارایه بحث پرداخت.

همچنین پس از وی، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه در سخنانی به ذکر الگوهای پژوهش و اهمیت رویکردشناسی در این زمینه در حوزه پرداخت.

همچنین در این نشست کارگاه های تخصصی از جمله مدیریت ترویج با رویکرد محصول محوری : با محوریت کانونهای علمی و پژوهش درسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مازنی و کارشناسان مسئول مدیریت جلسه با رویکرد پرسش و پاسخ و ناظر به مقایسه تطبیقی فعالیتهای واحدهای آموزشی معطوف به هر منطقه برگزار شد.

گفتمان سازی دو سویه بین معاونان پژوهشی استان ها و مدیریت ترویج پژوهش با محوریت نشریات مدرسه ای، جشنواره های مدرسه ای عنوان کارگاه دیگری بود که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مازنی و کارشناسان مسئول مدیریت جلسه با رویکرد پرسش و پاسخ و ناظر به مقایسه تطبیقی فعالیتهای واحدهای آموزشی معطوف به هر منطقه برگزار شد.

عنوان کارگاه دیگری که در این اجلاسیه برگزار شد، موضوعات منتخب مدیریت مراکز و امور پژوهشی با تمرکز بر برنامه های تحولی بود که در این زمینه نشست های علمی و امورکتابخانه ها، معرفی بسته پیشنهادی هفته پژوهش توسط حجت الاسلام فرهنگیان و کارشناسان مسئول مدیریت جلسه با رویکرد پرسش و پاسخ و ناظر به مقایسه تطبیقی فعالیتهای واحدهای آموزشی معطوف به هر منطقه برگزار شد.

چگونگی استفاده از دسکتاپ مجازی با رویکرد وضعیت سنجی و رتبه بندی پژوهشی واحدهای آموزشی عنوان دیگر کارگاه تخصصی بود که توسط آقایان فخرایی و مومنی با رویکرد پرسش و پاسخ برگزار شد.

در نهایت نیز سخنرانی پایانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری معاون تهذیب حوزه و جمع بندی نهایی توسط حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha