سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فریدن

حوزه/ نشست بصیرتی «عوامل ایجاد اغتشاشات اخیر کشور»، با حضور اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) فریدن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام سید امیدعلی موسوی، در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) فریدن گفت: یکی از عوامل ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور ترس دشمن از پیشرفت کشور و عملکرد یکساله دولت است. وزیر امور خارجه سابق آمریکا در شبکه های صهیونیستی صراحتا از پیشرفت ایران در یکسال اخیر ابراز نگرانی کرد.

وی ادامه داد: دومین دلیل ایجاد فتنه ها، ناموفق بودن دشمن در مسیری است که وارد شده بود. چرا که از همان ابتدای پیروزی انقلاب و انتخاب جمهوری اسلامی ایران مخالف اسلامی بودن کشور بودند و می خواستند جمهوری بدون اسلام باشد اما نه تنها موفق نشدند بلکه ضربات زیادی خوردند و بعد از دفاع مقدس نیز همچنان اسلام را پایدار دیدند.

استاد حوزه در پایان با اشاره به آیه ۹ سوره قلم گفت: در این آیه که خداوند متعال می فرماید: ( وَدُّوا لَوْ تُدْهِنُ فَیُدْهِنُونَ ) کافران بسیار مایلند که تو با آنها مداهنه و مدارا کنی تا آنها هم به نفاق با تو مداهنه و مدارا کنند. منظور از مداهنه درخواست مشرکان از پیامبر، فرمانبرداری، سازش، تسامح و تساهل در اصول اساسی و بنیان های دینی و اعتقادی است، لذا مصداق این آیه دشمنان امروز اسلام اند که تمام سعی شان بر این است که ما را باب میل خود تربیت کنند و مثل عربستان فقط اسم اسلام روی کشور باقی بماند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha