شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه مرند با حضور در دبیرستان شهید فهمیده با دانش آموزان دیدار و گفت‌وگو کرد و به سؤالات آنان پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی نعمت زاده امام جمعه مرند در نشستی با دانش آموزان دبیرستان شهید فهمیده مرند، ضرورت تقویت ارتباط قوی با خداوند را یاد آور شد و گفت: هرچقدر ارتباط ما باخداوند قوی باشد، وضیعت زندگی مان بهتر میشود چون همه امور در دست خداوند بوده و ایشان قادر به انجام همه امور می باشند.

وی افزود: پیامبران، عقل های متفکر جامعه هستند و خداوند با فرستادن آنها مانع از گمراه شدن ما در زندگی شده است.

حجت الاسلام نعمت زاده از فضیلت ها و برکات خدمت به مردم برشمرد و افزود: بهترین انسان کسی است که برای مردم بیشتر سود برساند و در خدمت مردم باشد و بدترین شخص کسی است که مردم از زبان و قلم و اعمال آن در امان نباشد.

امام جمعه مرند به دستاوردها و پیشرفت های علمی بعد از انقلاب پرداخت و تشریح کرد: امام خمینی(ره)فرمودند: ایران باید بدست ایرانی ها آباد شود و یک زمان همه امور ما وابسته به خارج از کشور بود؛ اما امروزه ما از هیچ کشوری پزشک و سلاح و ... وارد نمی کنیم، بلکه در مسائلی از قبیل پیوند استخوان جزء دو کشوری هستیم در جهان که می توانیم عمل پیوند موفق داشته باشیم.

وی در انتقاد از برخی سوء مدیریتی های موجود افزود: بعضا بعضی افراد در پست های مدیریتی به فکر خدمت به مردم نیستند و آسیب آنها از آمریکا بدتر است.

حجت الاسلام نعمت زاده افزود: مردم ایران لایق بهترین ها هستند چون از بهترین انسان ها هستند و ما می‌خواهیم همه در رفاه بوده و هیچ کس زیر سلطه و ظلم نبوده و تحقیر نشود.

وی ادامه داد: امنیت و جان مردم برای ما خط قرمز است و همه تلاش ها برای آرامش و رفاه مردم می باشد و دشمن اگر بداند که میتواند ما را شکست دهد، لحظه ای صبر نمی کند، اما میداند اگر آغاز جنگ با آنها باشد، ادامه آن را ما تعیین می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha