چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ملانوری

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی مدیریت حوزه‌های علمیه با اشاره به آماری از فعالیت روحانیون در طرح هجرت، گفت: در ابتدای سال تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ نفر از روحانیون در طرح هجرت فعال بودند اما این آمار در حال حاضر به ۶ هزار و ۶۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی مدیریت حوزه‌های علمیه عصر امروز در نشستی با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در یک سال اخیر و با تغییر دولت فرصت های جدیدی در عرصه تبلیغ ایجاد شده و متعاقب آن فعالیت های خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به طرح هجرت ادامه داد: در ابتدا طرح هجرت به صورت روستا محور بود، اما اکنون این طرح هم روستا محور و هم شهر محور و اعزام ها به صورت خصوصی و عمومی صورت می گیرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی مدیریت حوزه‌های علمیه با اشاره به آماری از فعالیت روحانیون در طرح هجرت، اظهار کرد: در ابتدای سال تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ نفر از روحانیون در طرح هجرت فعال بودند اما این آمار در حال حاضر به ۶ هزار و ۶۰۰ نفر رسیده است که نشان می دهد رشد دو برابری داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با اشاره به طرح مدارس امین، گفت: در ابتدای سال حدود چهار هزار مدرسه توسط روحانیون و طلاب در سطح کشور در قالب طرح مدارس امین پوشش داده می شد اما اکنون این آمار به ۲۲ هزار نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه برای حضور طلاب در مدارس امین مصاحبه های دقیق و سختی صورت می گیرد افزود: برای این منظور از ۴۰ هزار نفر مصاحبه گرفته شد که ۲۲ هزار نفر آن پذیرفته شدند.

وی با تأکید بر آموزش مربیان امین گفت: آموزش مربیان امین بسیار مهم است و طلابی که وارد مدارس می شوند باید افرادی قوی و توانمند باشند؛ همچنین علاوه بر آموزش، نظارت بر مربیان امین بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا تغییراتی در کمیته نظارت در حال انجام است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی مدیریت حوزه‌های علمیه همچنین از فعالیت ۷۰۰ گروه تبلیغی در سطح کشور خبر داد و گفت: برخی از این گروه ها به صورت تخصصی فعالیت می کنند و متناسب با جامعه هدف و محیط و مکان کار تبلیغی خود را انجام می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • م IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    سلام .فقط آمار میدن .اصلا هم اینطور نیست از اردیبهشت شروع کردیم تا الان دریافتی نداشتیم فقط گزارش کار دادیم .موقع که باید هزینه پرداخت کنند آنقدر بهانه میارن که پول ندن .