پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با گلایه از اینکه امروز مدارس و دانشگاه ها با ادبیات و آموزه های دفاع مقدس فاصله دارند، خواستار ارتباط قوی طلاب و روحانیون با جوانان و نوجوانان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در همایش بصیرتی و روشنگری طلاب، روحانیون و ائمه جماعات مساجد در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه گفت: ایجاد شبهه، تردید و شکستن عوامل اقتدار انقلاب را مهمترین راهبردهای آمریکا و استکبار برای نابودی انقلاب، عنوان و بیان کرد: پاسخگویی به شبهات به دور از احساسات و افراط و تفریط، نقش اساسی در شکستن این راهبرد دشمن دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با گلایه از اینکه امروز مدارس و دانشگاه ها با ادبیات و آموزه های دفاع مقدس فاصله دارند، خواستار ارتباط قوی طلاب و روحانیون با جوانان و نوجوانان شد و افزود: طلاب سرباز نظام و انقلابند و باید به دور از عناوین و القاب و خود شیفتگی در هر پست و مقامی وارد عرصه جهاد تبیین و بصیرت دهی دینی و انقلابی شوند.

نجفقلی زاده سرایی کسب بصیرت دینی و اسلامی را یک ضرورت دانست و متذکر شد: دشمن به خوبی فهمیده است که تنها عامل بیداری و حرکت دهی به آزادیخواهان جهان، گسترش تفکر شیعه و فرهنگ اربعین و عاشوراست و اگر بتواند روحانیون را به حاشیه ببرد، نظام و انقلاب اسلامی به حاشیه خواهد رفت.

وی افزود: امروز دشمن در صدد ضربه زدن به نظام، بدنام کردن و به انزوا کشاندن روحانیت با جبهه بندی و تقسیم روحانیون به حکومتی و غیرحکومتی است لذا باید آگاه باشیم که طلبه در هر لباس و مقامی که باشد، متعلق به نظام و انقلاب است و تقیه در بحث انقلاب، مشکلات را مضاعف خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر انقلابی ماندن حوزه های علمیه، یادآور حرکت های انقلابی و جهادی طلاب در دوران دفاع مقدس و حماسه آفرینی های آنان در جبهه های جنگ و نبرد علیه دشمن شد و هشدار داد: فتنه های دشمن هر بار هوشمندانه تر، سخت تر و شکننده تر از دفعات پیشین است و فتنه امسال، هجمه همه جانبه همه دشمنان عالم علیه دین است و آنان لحظه به لحظه، عقاید و فرهنگ دینی و انقلابی ملت ما را بمباران می کنند و ایستادگی و پیروزی در برابر این تهاجم جز با جهاد در جبهه بصیرت دهی و روشنگری حاصل نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha