جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر:کارگاه آموزشی طلاب طرح امین آموزش وپرورش کاشان

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت بیش از ۶۵۰ مبلّغ طرح امین در مدارس این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه بیش از ۶۵۰ مبلغ خواهر و برادر در مدارس طرح امین استان لرستان مشغول خدمت و فعالیت تبلیغی هستند،گفت: مبلغان طرح امین با اجرای برنامه های دینی، فرهنگی و بصیرتی در ارتقاء دینی و بصیرتی دانش آموزان رسالت خود را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه حضور مبلغان خواهر و برادر توانمند، مهذب و کارآمد مدارس در راستای تربیت دینی بصیرتی دانش آموزان بسیار تاثیرگذار است، افزود: عملیاتی سازی شاخص های اصلی و رفتارهای ارزشی طرح تربیتی امین، استفاده از ابزارها و روش های مختلف در ارائه پیام به دانش آموزان، پیوند فعالیت های مدرسه یا مسجد از طریق مسئولیت دادن به دانش آموزان جهت اجرای برنامه های دینی فرهنگی در مسجد با همکاری معلمان و والدین از جمله رسالت های مبلغان طرح امین در مدارس است .

حجت الاسلام ولی پور رصد آسیب های مدرسه و تلاش برای رفع آسیب ها، اقامه نماز جماعت در مدارس، اجرای فعالیت های قرآنی، کلاس داری براساس شاخصه های تربیتی، پاسخ به سؤالات و شبهات دانش آموزی در زمینه های گوناگون، تبلیغ چهره به چهره در راستای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی ایرانی و ... را از دیگر رسالت های مبلغان طرح این در مدارس برشمرد.

وی در پایان حضور و فعالیت مبلغان دینی در مدارس را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بی شک حضور مبلغان در مدارس موجب پویایی و نشاط دینی دربین دانش آموزان خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha