پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سنجان

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن در جنگ‌شناختی علیه انقلاب اسلامی، کشتن امید به آینده در افکار عمومی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام محمد علی عدالت مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی ظهر امروز نشست اخلاقی با موضوع «جهاد تبیین» در مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان بیان کرد : جهاد تبیین موضوعی است که در بیانات مقام معظم رهبری بارها مورد تأکید قرار گرفته و ابعاد مختلف آن توصیف شده است، معظم له جهاد تبیین را یک فریضه قطعی و فوری می‌دانند و در این عرصه، هر کسی که می‌تواند باید اقدام کند و سکوت در برابر تحریفات جایز نیست.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: ما باید بحث تبیین را نسبت ‌به حقایق انجام بدهیم و خیلی از حقایق باید تبیین شوند. این جمله به‌معنای این است که هنوز بسیاری از حقایق هستند که تبیین‌ نشده‌اند و یا به‌خوبی این کار انجام نشده ‌است. در مقابل تبیین، حرکت گمراه‌کننده و تحریف‌کننده دشمن وجود دارد که از جوانب مختلف و از صدها طرف به‌سوی جمهوری اسلامی ایران سرازیرشده و می‌خواهد افکار مردم را مورد اثرپذیری سم‌آلود قرار دهد. جهاد تبیین بیش از هر چیزی معطوف به آینده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن در جنگ‌شناختی علیه انقلاب اسلامی، کشتن امید به آینده در افکار عمومی است. در واقع دشمن با تحریف تاریخ و گذشته انقلاب و تهاجم چندبعدی در وضعیت کنونی، به دنبال ناامید کردن مردم از آینده انقلاب است.

وی خاطر نشان کرد :در سالهای اخیر با رونق شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها در بستر فضای مجازی، سرعت انتقال داده ها و محتوا بر خط و آنلاین شده است. هجمه ناجوانمردانه دشمن در این بسترها به همراه فیلترینگ محتوایی و حبابی باعث شده است تا بسیاری از حقایق در غبار ابهام و شایعه و جنگ روانی و هزاران بماند و شبهه منتشر شده ذهن نسل جوان را با تردید مواجه کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha