جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
/

حوزه / امام جمعه قمصر با قدردانی از مردم ایران در همراهی نکردن با اغتشاشگران، گفت: اجازه ندادن شنیدن صدای مردم، بزرگترین خیانت اغتشاشگران به ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمدحسین کتابچی امام جمعه قمصر در خطبه‌های نمازجمعه این شهر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: با توجه به اینکه امام زمان (عج) در ایام فاطمیه داغدار مادرش حضرت زهرا(س) است، لذا چهره شهرها در این ایام همانند محرم باید سیاه پوش شود.

امام جمعه قمصر، با قدردانی از مردم ایران در همراهی نکردن با اغتشاشگران، گفت: اجازه ندادن شنیدن صدای مردم، بزرگترین خیانت اغتشاشگران به ملت ایران بود.

حجت الاسلام کتابچی، به موج سواری عده‌ای از خواص در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و یادآور شد: در این روزها گروهی از افراد و جریان‌هایی که سال‌های متمادی در مناصب دولتی بوده‌اند، با موج‌سواری فرصت‌طلبانه، دائماً از شنیدن صدای ملت می‌گویند.

وی به عربده کشی رسانه‌های معاند و صهیونیستی‌ها در دفاع از اغتشاشگران اشاره کرد و گفت: آنها صدای ملت را در روی گردانی از ولایت فقیه و اصل نظام معرفی می‌کنند، اما راهپیمایی‌های ۱۳ آبان و تشییع پیکرهای مردمی و شادی و غم مردم در بُرد و باخت تیم ملی فوتبال و بی‌اعتنایی به فراخوان‌های نمایشی و اجباری برای اعتصاب و اعتراض را صدای ملت نمی‌دانند.

امام جمعه قمصر، به گلایه مندی مردم به بسیاری از رویکردها و عملکردهای مدیران و دولتمردان در ادوار مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: به مدعیان و کسانی که در این اتفاقات همراهی و همصدایی با دشمنان کردند باید گفت که این اغتشاشات، بزرگترین جفا و ظلم در حق مردمی است که می‌خواهند صدای اعتراضشان را به گوش مسئولان برسانند.

وی به حضور جمعیت اندک در آشوب‌های خیابانی اشاره کرد و با بیان اینکه حضور اغتشاشگران ظلم بزرگی در حق اکثریت مردم بود، افزود: اغتشاشگران فضای اعتراض واقعی را از معترضین حقیقی گرفتند و اجازه شنیده شدن صدای اعتراض واقعی را ندادند.

حجت الاسلام کتابچی، با بیان اینکه مردم انقلابی ایران همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: حضور پرشور ملت ایران در صحنه‌های مختلف نشان می‌دهد که مردم پشت ولایت هستند و رهبر خود را تنها نمی‌گذارند.

وی با انتقاد از تملک اراضی ملی شهر قمصر بر خلاف مسیر قانونی، تأکید کرد: اجازه نمی‌دهیم فردی از طریق رانت، بر خلاف مسیر قانونی زمین‌های شهر قمصر را تملک و در حق مردم جفا کند.

امام جمعه قمصر، با بیان اینکه مسئولان باید مدافع حقوق بیت المال باشند، خاطرنشان کرد: مردم نباید تاوان اشتباهات افرادی که به طور غیرقانونی اراضی این شهر را به تاراج بردند، بدهند.

وی در پایان با قدردانی از پیگیری‌های انجام شده برای افتتاح خانه‌های نهج البلاغه در قمصر، گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از خانه‌های نهج‌البلاغه در این شهر، شاهد ارتباط بیشتر مردم با تعالیم امیرالمومنین(ع) بویژه کتاب گرانسنگ نهج البلاغه باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha