پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حقیقی / هرمزگان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با تأکید بر ضرورت توجه به حوزه فرهنگ، گفت: از مسئولان و مدیران ارشد استانی در خصوص مقوله فرهنگی از آنچه مورد انتظار است رضایت مندی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین امروز شنبه ( ۱۹آذر ماه ۱۴۰۱)در همایش «بیعت با ولایت» ویژه روحانیون استان هرمزگان که با حضور آیت الله سید احمد خاتمی در سالن آمفی تئاتر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت : حضور آیت الله خاتمی در هرمزگان مایه افتخار و سبب تجدید بیعت با آرمانهای ولایت و انقلاب است.

وی با ذکر بخشی از وصیت امام علی (ع) به فرزندانش امام حسن(ع) و امام حسین(ع)، یادآور شد: امیرالمومنین(ع) می فرماید «وَ اللَّهَ اللَّهَ فِی الْجِهَادِ بِأَمْوَالِکُمْ وَ أَنْفُسِکُمْ وَ أَلْسِنَتِکُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ.» یعنی اللَّه اللَّه در جهاد. مبادا جهاد در راه خدا را با مال و جان و زبان ترک کنید.»؛ جهاد تبیین از این بیان گرفته شده که وظیفه روحانیت را بیش از پیش سنگین می کند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با سفارش به طلاب و روحانیون در خصوص جهاد تبیین افزود: طلاب با درس و بحث و تحقیق در خصوص این موضوع به وظیفه خود عمل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی با اشاره به روی کار آمدن دولت مردمی که بارقه امید را در دل مردم زنده کرد، خواستار توجه به مسائل فرهنگی شد.

وی اظهار کرد: از مسئولان و مدیران ارشد استانی در خصوص مقوله فرهنگی از آنچه مورد انتظار است رضایت مندی وجود ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha