یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1058332
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
رزل

حوزه / همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) یادواره شهدای محمدآباد سفیدشهر آران و بیدگل در مسجد خاتم الانبیاء(ص) این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شب گذشته همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، فرماندار، جمعی از مسئولان، روحانیون و اقشار مختلف مردم یادواره شهدای محمدآباد سفیدشهر آران و بیدگل در مسجد خاتم الانبیاء این روستا برگزار شد .

در این مراسم پس از مرثیه سرایی مداحان اهل بیت (ع) حجت الاسلام والمسلمین سید سعیدحسینی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به جایگاه شهدا در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: قدر شهدا را به عنوان گوهرهای گران بهاء باید بیشتر بدانیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: مزار شهدا علاوه بر درمان جسم، درمان کننده روح انسان می باشد. کسانی که می خواهند عاقبت بخیر شوند باید اٌنس به شهدا پیدا کنند.

امام جمعه کاشان بر لزوم شرکت با شکوه در ایام فاطمیه تأکید کرد و افزود: دشمن شناسی را با شرکت در عزاداری حضرت زهرا(س) باید یاد بگیریم.

وی، بر الگوبرداری از ولایت پذیری حضرت زهرا (س) اشاره و تصریح کرد: اگر خروش زهرای مرضیه (س) در برابر دشمنان اسلام نبود همه چیز از جمله ولایت امیرالمومنین (ع) پایمال شده بود .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان خاطرنشان کرد: جنگ استکبار با اسلام و دعوای آمریکا با جمهوری اسلامی ایران بر سر ولایت الهیه است، لذا در برابر این توطئه استکبار هوشیار و آگاه باشیم.

روستای محمدآباد ۲۲ شهید تقدیم ایران اسلامی کرده است.

انتهای پیام

روستای محمدآباد میزبان یادواره شهدا

روستای محمدآباد میزبان یادواره شهدا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha