پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب گفت: آسمان منطقه پدافندهوایی شمال غرب به عنوان دروازه هوایی ورود به کشورهای اروپایی است و از اهمیت استراتژیک بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب امروز در دیدار دانشجویان دوره ۳۴ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در ستاد منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب کشور، با بیان اینکه آسمان منطقه پدافندهوایی شمال غرب به عنوان دروازه هوایی ورود به کشورهای اروپایی است و از اهمیت استراتژیک بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: تردد و ترافیک هوایی که در این منطقه از آسمان کشور وجود دارد ایجاب می‌کند کارکنان این منطقه بصورت ۲۴ ساعته و لحظه ای کار رصد و پایش پروازهای عبوری را انجام دهند.

وی تاکید کرد: با وجود حجم بالای ترانزیت هوایی در این بخش از آسمان کشور، کارکنان متخصص پدافند هوایی با تلاش های شبانه روزی و هم افزایی با مجموعه شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور، امنیت مرزهای هوایی آسمان منطقه شمالغرب را به خوبی ایجاد و تحت اختیار دارند.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب در ادامه به عملیات وعده صادق اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق یک شاهکار نظامی بی نظیری بود که نیروهای مسلح ما توانستند این عملیات را با موفقیت و با دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده به پایان برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha