شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی خوی

حوزه/ حجت‌الاسلام امامی گفت: دشمن از دوران کرونا برای حکمرانی مجازی استفاده کرد و برخی جوانان و نوجوانان خواسته یا ناخواسته وارد این فضا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی با بیان این‌که انقلاب اسلامی تمام ابرقدرت ها و اندیشه غربی را به چالش کشید، اظهار داشت: غربی‌ها بر اساس مطالعات خود به یقین رسیده است که اگر مسلمین به فرهنگ غنی خود اتکا کنند خواهند توانست حرکت و تمدنی بی‌نظیر و غیرقابل منازعه ایجاد کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) گفتمان اسلام را به یک حرکت جهانی تبدیل کرد و خط بطلانی بر دیدگاه جهان خواران غرب و شرق که در کنار زدن دین به وحدت رسیده بودند، کشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: امام خمینی ( ره) حقیقتا بشریت را زنده کرد و اندیشکده های آمریکایی به درستی می‌دانند که قدرت انقلاب اسلامی چه قدر است و لذا از ترس جمهوری اسلامی شب و روز ندارند و برخی‌ها  نمی‌توانند حقیقت و واقعیت قدرت انقلاب را درک کنند.

وی تصریح کرد: دشمن تمام شخصیت‌ها و متفکرین خود را برای ضربه به انقلاب اسلامی پای کار آوردند و سال ۸۸، ۶۰ بنیاد برای ایجاد انقلاب در ایران وارد کار شدند که یکی از آن‌ها بنیاد سوروس بود که در چهار کشور انقلاب ایجاد کرده بود.

حجت‌الاسلام امامی تأکید کرد: دشمن برنامه ریزی کرده است تا از نقاط مختلف به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و مارک پالمر نقشه تجزیه ایران را پی ریزی و رسما اعلام کرد برای ضربه به انقلاب اسلامی باید از راه‌های متعدد و جنگ ترکیبی وارد شد و امروز رسانه‌های دشمن در طول یک ساعت به اندازه ۶ روز مطلب علیه انقلاب تولید میکنند و در طول دو ماه اخیر بیش از ۲۹۲ میلیون محتوا در دو مرحله تولید شد و برای آن در دوران کرونا برنامه‌ریزی کرده‌بودند.

وی افزود: دشمن از دوران کرونا برای حکمرانی مجازی خود استفاده کرد و برخی جوانان و نوجوانان خواسته یا ناخواسته وارد این فضا شدند و البته خداوند متعال این دین را حفظ خواهد کرد و دشمن به نتیجه نخواهد رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با تأکید بر این‌که باید تلاش کنیم خداوند متعال توفیق حفظ دین را بر عهده ما بگذارد، گفت: اغتشاشات اخیر نتیجه دشمنی ها و برنامه های چندین ساله معاندین خارجی و برخی کوتاهی های داخلی بود و دشمن برای از بین بردن کامل انقلاب اسلامی جنگ احزاب راه انداخت و قرآن بیان می‌کند که مؤمنین وقتی جنگ احزاب دشمن را ببینند به وعده الهی یقین پیدا کرده و دلگرم می شوند اما منافقین زبانشان دراز می شود و ما در اغتشاشات اخیر به عیان این مسئله را مشاهده کردیم.

وی عنوان کرد: امام صادق علیه السلام می فرمایند؛ فتنه ها را در آخر الزمان بد ندانید که انسان‌ها در آن‌ها امتحان خواهند شد و قرار است با این فتنه ها برای ظهور امام عصر سرباز تربیت شود.

حجت الاسلام امامی با تأکید بر این‌که اگر مسئول جمهوری اسلامی نتواند افق ها را درک کند مبتلا به کم کاری و خیانت خواهد شد، گفت: اگر نگاه ما این باشد که هر کجا باشیم آن‌جا مرکز خدمت به انقلاب اسلامی و اسلام است در فتنه ها غرق نخواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha