جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضا نوری

حوزه / حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به اهمیت تشکیل شورای قرآنی، گفت: هرچه قدر جامعه به سمت فعالیت‌های قرآنی پیش برود آسیب ها کمتر می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی خراسان شمالی، اظهار داشت: یکی از راه‌های ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه تشکیل شورای قرآنی است. بعد از تشکیل این شورا باید به بحث تشویقی، حمایتی و برنامه‌ریزی توجه کرد که در برنامه‌ریزی برای همه مجموعه‌ها باید بدانیم که چگونه ورود پیدا کنیم.

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: یکی از راه‌های فعال کردن این مجموعه‌ها این است که برای مربیان دوره‌های آموزش ضمن خدمت برگزار کنیم. آموزش ضمن خدمت مربیان نسبت به اینکه ما اطلاعیه بزنیم و برای دوره‌های مربیگری نام‌نویسی کنیم ماندگاری بیشتری دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری تصریح کرد: در آموزش ضمن خدمت می‌توانیم مربی را توانمند کنیم تا بتواند در زمینه قرآنی بهتر کار کند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث خوابگاه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی می‌توانیم از معلمان و مربیان ویژه که نگاه‌های تربیتی در حوزه جوانان و نوجوانان داشته باشند استفاده کنیم. این حمایت‌ها می‌تواند حمایت‌های مجوزی و قرآنی باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: در کنار خانه‌های قرآن چندین جلسه تراز تعریف کنیم و در این جلسات از قاریان برجسته دعوت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بابیان اینکه گسترش فعالیت‌های قرآنی نیازمند همت همگانی است، گفت: ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چراکه هرچه قدر جامعه به سمت فعالیت‌های قرآنی پیش برویم آسیب ها کمتر می‌ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha