سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1059060
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
دلیجان

حوزه/ به مناسبت هفته پژوهش کارگاه نگارش علمی در مدرسه علمیه امام خمینی آشتیان برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ، به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) شهرستان آشتیان به مناسبت هفته پژوهش کارگاه نگارش علمی با حضور خانم جعفرآبادی برگزار گردید .

وی در این جلسه مباحثی پیرامون نگارش و نویسندگی و تفاوت آنها، انواع بیان، انواع نوشتن، ابعاد نوشته، عوامل گیرایی پیام، عوامل شیوایی بیان و شاهد مثال‌هایی از درست نویسی کلمات، جملات و عبارت‌ها و بیان اشتباهات رایج در هر مورد را مطرح کرد .

مدرسه علمیه فاطمیه محلات:

به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاهی از کتاب ها و نرم افزارهای علوم اسلامی در کتابخانه مدرسه علمیه فاطمیه محلات برگزار شد

در این نمایشگاه ۵۰ جلد کتاب و نرم افزار عرضه شده و طلاب می‌توانند از کتب ونرم افزارها بازدید و خرید نمایند.

مدرسه علمیه کوثر زرندیه :

به دنبال تشکیل هسته علمی - پژوهش و فرهنگی شهرستان زرندیه در خصوص بصیرت رسانه ششمین نشست اعضای کارگروه فضای مجازی با حضور مسئولین و فعالان فضای مجازی و زیرمجموعه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه تشکیل شد.

این نشست با هدف ایجاد مطالبه گری در عموم مردم شهرستان جهت ایجاد شبکه ملی اطلاعات و تربیت متخصص و تولید محتوا بود.

طی این نشست ها مقرر شد حوزه علمیه طرحی در این خصوص نوشته و برای اجرایی شدن آن تمامی ارگانهای دولتی شهرستان را همسو نماید تا با کار تشکیلاتی این مهم در شهرستان محقق شود.

مدرسه علمیه فاطمة المعصومه دلیجان :

به مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاه کتاب در مدرسه علمیه خواهران فاطمه المعصومه دلیجان برگزار شد. در این نمایشگاه که از هفته کتاب آغاز شده بود، بیش از ۷۰ عنوان کتاب در زمینه اعتقادی، خانواده، داستان و...در معرض دید طلاب قرار گرفت و به جهت استقبال خوب طلاب این نمایشگاه تا پایان هفته پژوهش تمدید و تا کنون بیش از ۶۰ عنوان کتاب به فروش رسیده است.

موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول ساوه:

نشست مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه شهرستان ساوه با محوریت برنامه نشست مهارت افزایی معارف فاطمی و برنامه گروه های جهادی خواهران طلبه در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها برگزار گردید.

در این نشست تدابیری پیرامون چگونگی برگزاری و دعوت حداکثری از خواهران طلبه در نشست معارف فاطمی اتخاذ گردید. در ادامه مدیران مدارس علمیه پیشنهاداتی جهت حضور جهادگران مدارس علمیه خواهران شهرستان ساوه در پیروی از منویات مقام معظم رهبری در جشنواره گفتمان خدمت بیان و مقرر شد هریک از مدارس فعالیت های فرهنگی ،علمی، اقتصادی، نیکوکاری و ...را به صورت مستند تهیه نموده و بعد از جمع بندی و تنظیم در جشنواره ارائه گردد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha