دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: از دست دادن فرزند سخت است، اما این راه، راه نورانی و بالنده است پس تحمل این غم برای پدر و مادر و اقوام آسان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در دیدار با خانواده شهید «محمد گودرزی»، گفت: از دست دادن فرزند سخت است اما این راه، راه نورانی و بالنده است پس تحمل این غم برای پدر و مادر و اقوام آسان است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: خداوند با صراحت می‌فرماید کشته شدگان این راه نمرده‌اند بلکه زنده هستند و نزد پروردگار روزی می‌خورند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه شهید برکات زیادی دارد، بیان کرد: چند روزی در استان میزبان شهید گمنامی هستیم که آثار و برکات آن را دیدیم، درواقع شهید علاوه بر خانواده برای شهر، استان و جامعه برکت دارد.

خداوند انتقام گیرنده خون شهید است

وی ادامه داد: شهادت آرزوی همه است مخصوصاً شهادت به روش همین شهید که در غربت و به دور از خانواده جان داده است خداوند انتقام گیرنده خون شهدا است پس آرام باشید و دل به خدا بسپارید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام بیان داشت: وقتی این شهید وارد استان شود خواهید دید که مردم چقدر از این پیکر استقبال می‌کنند و زیر تابوت او سینه می‌زنند و حاجت می‌گیرند، به برکت این شهید دردها دوا می‌شود و تحولاتی را در استان شاهد خواهیم بود.

ستواندوم پاسدار شهید «محمد گودرزی شهرکی» به همراه سه نفر از بسیجیان طرح امنیت به نام‌های رحیم بخش پرکی(اهل سنت)، حمیدرضا عابدی و محمود نیک‌خواه‌زاده روز گذشته در یک اقدام تروریستی و درگیری ایجاد شده بین گروهک‌های تروریستی با نیروهای تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه مرزی سراوان به شهادت رسیدند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ع IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    اولویت مسئولین باید انجام وظائف و تکالیف قانونی باشد نه کارهای نمایشی.
    • علی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      آقای محترم این چه حرفیه نماینده محترم ولی فقیه در اولین فرصت در منزل خانواده داغدیده شهید حضور پیدا کرده و ابراز همدردی کرده است. اتفاقا این کار از کارهای دارای اولویت بالاست و به هیچ وجه نمایشی نیست این همه تاکید در روایات بر همدردی با خانواده ای که مصیبتی بر آنها وارد شده حاکی از این است که اصل این کار یک کار اساسی است و به هیچ وجه نمایشی نیست.
    • ؟! IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      0 0
      شما اگر یکی از بستگانت از دنیا بره، به مردم و مسؤلانی که آمده اند تسلیت بدن، می کاراون نمایشیه؟ تهمت اون هم به عالم بخصوص در موردی که تاکید شده مصیبت زده را بروید تسلیت بگویید...؟!
    • مرضیه IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      1 0
      دقیقا کار ایشان تجلیل واحترام به خانواده وابراز همدردی باخانواده ی این شهید عزیز است