یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز رسالت ما این است که رشادت‌های شهدا را تبیین‌ کنیم و برای همگان بازگو کنیم که چه راهی رفتند و چه کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در فرودگاه شهرکرد در مراسم استقبال از ۵ شهید گمنام گفت: شهدا برای ما پیام‌هایی دارند در واقع می‌خواهند بگویند که دشمن کارهای بسیاری انجام داد اما ما منفعل نبودیم و در جبهه‌ها از هم سبقت گرفتیم، شما هم منفعل نباشید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: پیام شهدا این است که فکر نکنید راه شهادت بسته شده و حق پایان یافته، بلکه حق ماندنی است پس با حق بمانید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام بیان کرد: شهدا می‌ گویند ما ۸ سال دفاع مقدس کوتاه نیامدیم شما هم کوتاه نیایید، ما دشمن را شناختیم و در مقابل او ایستادیم و امروز آثار ایستادگی ما را می‌بینید پس شما هم بایستید که آثار این ایستادگی را خواهید دید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امروز ما فقط به استقبال شهدا نیامدیم بلکه آمدیم درس بگیرم، افزود: امروز شهدا شهر به‌ شهر و کوچه به کوچه می‌روند تا این پیام‌ها را به مردم برسانند.

وی افزود: امروز رسالت ما این است که رشادت‌های شهدا را تبیین‌ کنیم و برای همگان بازگو کنیم که چه راهی رفتند و چه کردند، که اگر نرویم و نگوییم خودمان خسارت خواهیم دید؛ والله پرچم حق بلند است.

امام جمعه شهرکرد در پایان گفت: چهارمحال و بختیاری روز گذشته شهید دیگری به نام«محمد گودرزی» تازه داماد را فدای امنیت و اسلام کرد و چندی دیگر پیکرش وارد استان می‌شود که خانواده‌اش به او افتخار می‌کنند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha