شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رضا نوری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری بابیان اینکه امروز خدمت به مردم در اولویت تمام امور قرار دارد، گفت: مسئولان باید به‌دوراز حاشیه‌سازی، تنها به فکر خدمت و باز کردن گره از مشکلات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در درس اخلاق اداری که با حضور کارکنان و مسئولان شهرستان بجنورد در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: ملت شریف ایران ۴۳ سال است با همه تنگناها و تلخ‌کامی‌ها، محکم و امیدوار پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

وی افزود: این مردم سختی‌ها و مرارت‌های فراوانی را در ادوار گذشته تحمل کرده‌اند، اما از اعتقاد به ولایت و نظام دست برنداشته‌اند، ازاین‌رو شایسته بهترین و بیشترین خدمات هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری تصریح کرد: مسئولان باید نسبت به کارکنان و ارباب‌رجوع متواضع و فروتن باشند و بیش‌ازپیش به مردم خدمت و مشکلات آنان را برطرف کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: دوست داشتن و محبت نسبت به مردم از شاخصه‌های حکومت اسلامی است و در روایات زیادی به این شاخصه مهم تأکید شده، به همین دلیل مسئولان باید این رفتارها را در زندگی شخصی و کاری خود رعایت کنند.

وی امانت را از دیگر خصائص مورد تأکید اسلام و ائمه اطهار (ع) برشمرد و گفت: پُست و منصب امانتی در دست مسئولان است که باید به‌خوبی از آن حفاظت کرده و از این امانت در جهت خدمت به مردم استفاده کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به اهمیت شکر نعمت، با بیان اینکه اگر کفر نعمت کنید باید در قیامت پاسخگو باشید، خطاب به مسئولان تصریح کرد: رفع مشکلات مردم شکر مسئولیت است، ازاین‌رو انتظار می‌رود تمامی مسئولان و مدیران در هر زمان و ساعتی در راستای رفع مشکلات مردم کوشا باشند و به‌روزهای بعد موکول نکند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بر لزوم تلاش و جدیت دستگاه‌ها برای پاسخگویی به مطالبات مردم تأکید و با اشاره به اجر عظیم خدمت صادقانه به خلق‌الله، اضافه کرد: پاداش عظیم خدمت به مردم نزد پروردگار است و جز حق‌تعالی کسی توان ایفای آن را ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha