یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فریدن

حوزه/ نشست علمی «تاثیر و جایگاه تحقیق در تعمیق هویت دینی با نگاه بر زندگی شهید فخری زاده» با حضور اساتید و طلاب در مدرسه علمیه الزهرا( س) فریدن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، هدایت الله فرحبخش در نشست «تاثیر و جایگاه تحقیق در تعمیق هویت دینی با نگاه بر زندگی شهید فخری زاده»، در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) فریدن گفت: پژوهش مجموعه عملیات و مهارت هایی است که فرد در کار علمی انجام می دهد تا به یک نتیجه علمی و مفید برسد. مهمترین هدف تحقیق رسیدن به حقیقت است برای انجام تحقیق ابتدا باید خود را به لحاظ روحی و روانی آماده کنیم و کار تحقیق را ساده و آسان بگیریم تا بتوانیم در مراحل بعد موفق باشیم.

وی ادامه داد: اولین کسانی که در دنیای اسلام تحقیق و پژوهش را بنا نهادند پیامبراسلام(ص) و اهل بیت( ع) بودند .

فرحبخش در پایان گفت: تلاش های بی وقفه دانشمندان در عرصه های مختلف باعث دفاع از حق شد، دانشمندانی همچون ابن میثم و ابوریحان و از دانشمندان معاصر نیز شهید فخری زاده بود که در عرصه هسته ای با تلاش های خالصانه و خدا محوری خود توانست کمک بزرگی در عرصه دفاع از جامعه مسلمین داشته باشد، ایشان با تحقیق و پژوهش در این عرصه توانست برای جامعه اسلامی مفید باشد. لذا یکی از وظایف خطیر طلاب تحقیق و پژوهش است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha