پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسین مردان پور

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه قم از فعال بودن ۵۰۰ مسجد در مساجد سطح استان قم به منظور برگزاری ویژه برنامه های تبلیغی، فرهنگی و بصیرتی در دهه بصیرت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین مردان‌پور در دیدار اعضای شورای تبلیغات اسلامی شهرمقدس قم با مدیرحوزه های علمیه، در سخنانی اظهارکرد: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار کردن دهه بصیرت طی جلساتی که با دستگاههای مختلف استان برگزار کرده ایم، مقرر شد با محوریت مدرسه و مسجد ۵-۶ برنامه را طراحی و ان شاءالله عملیاتی خواهیم کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه قم افزود: یکی از این برنامه ها، هماهنگی و برنامه ریزی در ۵۰۰ مسجد در محلات مختلف استان است که میزبان ویژه برنامه های تبلیغی، فرهنگی و بصیرتی در ایام دهه بصیرت باشند. راه اندازی غرفه های فرهنگی و بصیرتی در مساجد و همچنین با حمایت مسئولین در منطقه پردیسان و شهرک مهدیه با توجه به تراکم جمعیتی که است، امید داریم برنامه های متنوع و مناسبی به منظور بهره بیشتر از فضای معنوی این ایام داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مردان‌پور تصریح کرد: این ظرفیت در حوزه های علمیه وجود دارد که در این ایام با همکاری سازمان ها و ادارات استان ویژه برنامه های مناسبتی را در همه سازمان ها و ارگان های استان برگزار کنیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha