شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 1060971
۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
قشم / ستاد امر به معروف

با پیگیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و همت سازمان منطقه آزاد قشم، کار آبرسانی رایگان به روستاهای قشم تا زمان پایان تنش آبی در جزیره آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام حسن سالمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم در خصوص آبرسانی رایگان به روستاهای قشم، اظهار داشت: با ارسال گزارش های مردمی به ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم از قطعی آب روستا های مانند باغ بالا با خبر و اقدامات لازم را در اسرع وقت آغاز شد.

وی افزود: از طریق نامه نگاری به برخی از مسئولان ذی ربط و استفاده از ظرفیت های منطقه مانند مشاور امنیتی و انتظامی سازمان منطقه آزاد قشم با ارائه مستندات کافی اولین قدم برای رفع مشکل برداشته شد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم یادآور شد: بعد از گذشت مدتی تعمیرات کلی جهت رفع مشکل توسط شرکت تامین کننده آب (مبنا) آغاز و در روند آب آشامیدنی مورد دچار اخلال می شود، اما هیچ اقدام پیشگیرانه یا جایگزینی آب برای تامین آب آشامیدنی مردم صورت نمی گیرد و با تماس های مکرر مردم و ستاد به آب و فاضلاب مع الاسف اقدامی که در بهبود دسترسی آب به مردم انجام نمی شود.

سالمی اظهار کرد: به پیشنهاد ستاد امر به معروف جهت پیشگیری از اتفاقات و تبعات دیگر در حوزه اجتماعی و امنیتی، تعدادی تانکر آب آشامیدنی رایگان برای روستاها آماده سازی و اعزام شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم خاطرنشان کرد: به همت سازمان منطقه آزاد قشم آب آشامیدنی رایگان به وسیله تانکر در بین مردم روستاهای اطراف قشم توزیع شد که کمال تشکر از این اقدام سازمان منطقه آزاد داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha