سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر| بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از موکب قشقایی ها و قمربنی هاشم مسجد روح الله معالی آباد

حوزه/ مدیر گروه جهادی تبلیغ عشایری فعالیت های مبلغین عشایری در ایام فاطمیه را تشریح کرد.

حجت الاسلام یحیی پروین در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به فعالیت های تبلیغ عشایری مبلغین در ایام فاطمیه اظهار کرد: اطعام نیازمندان، تبلیغ عشایری، برگزاری همایش، برپایی ایستگاه صلواتی و روضه های خانگی از فعالیت های مبلغین عشایری در ایام فاطمیه است.

وی در ادامه با تصریح اینکه در روز شهادت حضرت زهرا(س) ۱۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شده است، اضافه کرد: این اطعام در قالب ۷۲ دیگ به نیت سلامتی امام زمان(عج) پخت و میان نیازمندان روستا های هنگام، هورز، ابوعسکر، باغنو، شهرک اتحاد، تنگ کیش، نوآباد، حاجی آباد، شهرک عشایری خامنه و غیره توزیع شده است.

مدیر موکب قشقایی های ایران در کربلا برگزاری پویش مادر مهربان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: این پویش ویژه مدارس ابتدایی بوده است، همچنین در ایام فاطمیه نیز بیش از ۱۵۰ روضه خانگی در مناطق عشایری برپا شده است.

حجت الاسلام پروین توزیع ۶۰۰ بسته لوازم تحریر میان دانش آموزان نیازمند را یکی دیگر از فعالیت های عشایری برشمرد و گفت: ارزش ریالی هر بسته بیش از ۵۰۰ هزار تومان بوده است، همچنین ۱۰۰ عدد کاپشن نیز ویژه دانش آموزان ایتام در ایام فاطمیه توزیع شده است.

وی در پایان برگزاری همایش بانوان فاطمی در راستای تعظیم شعائر فاطمی را یکی از فعالیت های مهم دیگر برشمرد و مطرح کرد: این همایش نیز از سوی موکب قشقایی های ایران و گروه جهادی تبلیغ عشایری برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha