سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 1061183
۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
مدارس آموزش و پرورش

حوزه/ امروز صبح، سر و کار من افتاده بود به دختر بچه های دبستانی ... نه یک کلاس، نه دو کلاس، نه سه کلاس، که پنج کلاس!!! البته که توفیقی بود و خدا اجازه داد محضر این نعمت های کوچولو برسم. سر هر کلاس این سوال رو می پرسیدم که ...

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و حضور مبلغان فاطمی در مساجد، تکایا و هیئت های عزاداری، مدارس، مجالس خانگی، مراکز فکری و فرهنگی و ... برای تبیین معارف فاطمی، اقدام به راه اندازی پویشی با عنوان «پویش راویان فاطمی» نموده است که به انتشار برخی از متون دریافتی خواهیم پرداخت:

خجالت زده شدم!

امروز صبح، سر و کار من افتاده بود به دختر بچه های دبستانی ... نه یک کلاس، نه دو کلاس، نه سه کلاس، که پنج کلاس!!! البته که توفیقی بود و خدا اجازه داد محضر این نعمت های کوچولو برسم.

سر هر کلاس این سوال رو می پرسیدم که الان اگه آمریکا حمله کنه کیا حاضرن برن جبهه؟! یهو شور و حال عجیبی توی کلاس می افتاد و صدای فریاد «آقا ما حاضریم» می پیچید توی راهرو و کلاس ها.

با دیدن حال و هواشون خجالت زده می شدم. شنیده بودم دهه هشتادی ها و دهه نودی ها از خیلی ها جلوترن، ندیده بودم. لابد آمریکایی ها همین بچه ها رو دیده ان که هزار جور نقشه براشون کشیدن ...

خدا توفیق بده بتونم ... نه من فقط که همه مون بتونیم به این بچه ها خدمت کنیم.

مبلغی از نورآباد فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha