جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامہ ساجد نقوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: پاکستان در سال گذشته دچار بحران های متعددی شده بود، باید برای اصلاح اشتباهات گذشته، سال جدید میلادی را با نگرشی جدید آغاز کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در پیامی به مناسبت آغاز سال میلادی جدید، ضمن تبریک سال نو گفت: سال گذشته نتوانست جز ناامیدی، ناامنی، بیکاری، فقر و شکسته روحی به مردم این کشور بدهد.

وی در ادامه افزود: این یک رسم جهانی است که در آغاز سال جدید، حاکمان، رؤسای احزاب سیاسی و تمامی سازمان‌های اجتماعی و حقوق بشری و اقشار مختلف بیانیه‌های تجدید تعهد صادر می‌کنند، اما وقتی سال تمام می شود، وضعیت اقتصادی و سیاسی بدتر از قبل می شود. امیدواریم که ما از اشتباهات سال گذشته درس گرفته و در سال آینده مراقب باشیم.

وی گفت: وطن عزیز ما پاکستان در سال گذشته نیز دچار بحران های متعددی شده بود، اما نسبت به آن اقدامات ملموس و جدی از سوی مسئولان انجام نشده است.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان تصریح کرد: باید برای اصلاح اشتباهات گذشته، سال جدید را باید با نگرشی جدید، مسئولیت پذیری، متعهد و رعایت قانون آغاز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha