شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ مراسم سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس روز سه شنبه ۱۳دی ماه از ساعت ۹:۳۰ صبح لغایت ۱۲ در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سرباز وطن سردار حاج قاسم سلیمانی، پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

شهادت سردار سرافراز اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که عمر شریف خود را در راه عزت و اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار و صهیونیسم وجنایتکاران داعش صرف نمود، نه تنها جبهه مقاومت و پایداری در مقابل زورگویان را تضعیف نکرد؛ بلکه موجب تأسیس مکتبی بنیادین به نام "مکتب سلیمانی" گردید که رهروان این مکتب، هریک به تنهایی، یک "قاسم سلیمانی" دیگر شده و خواب خوش را بر دشمنان زبون و ترسو آشفته کرده اند.

همانطوریکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز فرمودند: "شهید سلیمانی برای دشمنان، خطرناک تر از سردار سلیمانی است" و این، همان اعتقاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام راحل عظیم الشأن(ره) است که : بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.

و اینک حاج قاسم زنده است؛ در دل میلیونها جوان عاشق و دلداده به مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و بدون تردید راه و پرچم عزت و افتخار بر دوش جوانان غیرتمند اسلام تا قیام ولیعصر (عج) تداوم خواهد یافت و چراغ روشنائی بخش مقاومت خاموش نخواهد شد و هر سال نیز، یاد شهید عزیز دی ماه را نه تنها در میهن عزیز اسلامی، بلکه در سراسر عالم زنده نگه خواهند داشت.

در پاسداشت مجاهدات و ایثارگری های این راست قامتان تاریخ، همزمان با سومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برادر مجاهد ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، مجلس بزرگداشتی با حضور عموم اقشار ولایتمدار و ارادتمند به آن سردار عزیز، در روز سه شنبه ۱۳دی ماه از ساعت ۹:۳۰ صبح لغایت ۱۲ در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

از عموم مردم ولایتمدار، برادران و خواهران دعوت می‌شود با شرکت در این مراسم معنوی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت، از مجاهدت‌های خستگی ناپذیر سردار سرافراز و شجاع سپاه اسلام و انقلاب، فرمانده بی‌نظیر و محبوب دلها، سردار حاج قاسم سلیمانی تجلیل نموده و یکبار دیگر انزجار خویش را از خباثت ها و دشمنی های استکبار جهانی بویژه آمریکای جهانخواراعلام نموده و بر تداوم راه پرفروغ این عزیزان تأکید نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha