شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی برای تمام مسئولان الگوی تمام عیار بودند، گفت: ولایت مداری، مجاهدت کارآمدی ایشان، هزینه کرد خود برای انقلاب، مردم دوستی، برخورد مهربانه، قبولی در تمامی امتحانات، اخلاص و دوری از دنیا از ویژگی های سردار سلیمانی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلی اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: امیدوارم همگان بتوانند در مسیر سردار سلیمانی قدم های مستحکمی بردارند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی برای تمام مسئولان الگوی تمام عیار بودند، افزود: ولایت مداری، مجاهدت کارآمدی ایشان، هزینه کرد خود برای انقلاب ، مردم دوستی، برخورد مهربانه، قبولی در تمامی امتحانات، اخلاص، دوری از دنیا از ویژگی های سردار سلیمانی بود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی صادق در گفتار و عمل بود و صادق با ولی خدا بود این بود که اخلاص شهید سلیمانی از او سلیمانی ساخته بود.

وی افزود: وقتی صبح جمعه خبر شهادت سردار سلیمانی به مردم رسید حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی بیانگر عشق و علاقه مردم به سردار سلیمانی بود و بعد از ظهر مقام معظم رهبری به خانه شهید سلیمانی رفته خطاب به خانواده ایشان فرمودند اگر در کرمان مردم عزاداری می کنند پس تبریز چه؟ مردم تبریز در خیابان ها این همه عزاداری کردند و ۴ بار از تبریز نام بردند.

امام جمعه تبریز تأکید کرد: مردم خادم را خوب می شناسند و کسی که مخلص باشد مردم ارزش قائل هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha