یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: با وجود دشمنان فرهنگی، مدیریت در حوزه علمیه می بایست با سنجش همه امور، اقدام نموده و مجموعه فعالیت های خود را پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، نشست شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در این استان و حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان در محل ساختمان مدیریت حوزه استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در این نشست گفت: حوزه علمیه خراسان که به معنای مبلغ مکتب اهل بیت(ع) و اشاعه دهنده معارف خاندان عصمت و طهارت شناخته می شود، دشمنان گوناگونی در زوایای پیدا و پنهان دارد.

وی با بیان این که این جدال در عرصه فرهنگ بوده و دارای زوایای نظامی، اقتصادی، فرهنگی و... می باشد، ابراز کرد: از ابتدای پیدایش اسلام نیز این جدال همچنان وجود داشته و در طول تاریخ نمونه های آن دیده می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، همه جنگ های اسلام را در هر شیوه ای در واقع علیه فرهنگ عنوان و خاطرنشان کرد: توطئه های انگلیسی در عصر معاصر ایران، به واقع یک جنگ فرهنگی است و ایجاد داعش نیز توسط غرب و استکبار همین طور می باشد.

وی با بیان این که با وجود این دشمنان فرهنگی، مدیریت در حوزه علمیه خراسان نیز می بایست با سنجش همه امور اقدام نموده و مجموعه فعالیت های خود را پیش ببرد، گفت: دشمنان در جنگ فرهنگی، به دنبال ترور و تحمیل جنگ برای از بین بردن انسان های خوب هستند تا جایگزین آنان افراد نالایق و بی دین باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی برنامه ریزی هدفمند در مقابله با دشمنان را مورد تاکید قرار داد و ابراز کرد: این فعالیت ها در مواجهه با فتنه ها و توطئه های دشمنان نظام و انقلاب باید مناسب با زمان باشد و تربیت و پرورش طلاب با آشنایی و همراهی در این مقوله صورت می گیرد وگرنه مثمر نخواهد بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha