شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خیاط در شورای استانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان بر ضرورت بلوغ سازمانی و همچنین تقویت زیر ساخت ها در صف اشاره و عنوان کرد: می بایست تا برخی امور ستادی به این بخش واگذار شود و در نهایت برنامه ریزی های بهتری رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین خیاط صبح امروز در نشست شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی که با حضور آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد، سفرها، مشورت ها و جلسات بسیار فشرده صورت گرفته در دوماه گذشته را در راستای کسب اطلاع دقیق و روشن شدن مسائل برای حل مشکلات لازم و ضروری دانست.

وی به اهمیت آموزش پژوهش محور با رویکرد تربیتی در فضای حوزه علمیه خراسان اشاره و خاطر نشان کرد: نظام آموزش در دست اقدام این حوزه، بسیاری از دغدغه ها را حل خواهد کرد و در واقع تعریف دقیقی از یک طلبه در هر مقطع دارد تا مجموعه آنچه در این نظام دیده شده بتواند اثرگذار و نتیجه بخش باشد.

مدیر حوزه علمیه خراسان بر ضرورت بلوغ سازمانی و همچنین تقویت زیر ساخت ها در صف اشاره و عنوان کرد: می بایست تا برخی امور ستادی به این بخش واگذار شود و در نهایت برنامه ریزی های بهتری رقم بخورد.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط در ادامه به مسئله احیای موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه خراسان اشاره و ابراز کرد: برای حل مشکلات و ایجاد استقلال راهی به جز احیای موقوفات و منابع پایدار این حوزه نیست زیرا در پرتو این موضوع است که مجموعه فعالیت های تربیتی، فرهنگی و تبلیغی با شیوه بهتری دنبال می شود.

وی به موضوع جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز اشاره و ابراز کرد: معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه خراسان در حال طراحی و اجرای مباحث مرتبط است که امیدواریم در این زمینه کارهای شایسته ای رقم بخورد.

مدیر حوزه علمیه خراسان همچنین در پایان این نشست، به اهمیت هماهنگی، همکاری و تعامل در عین استقلال در سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها اشاره و در این زمینه از پیگیری امور و جلسات آتی خبر داد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha