چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس گفت: وزیر کشور طی تماس تلفنی اعلام کرد که استان فارس رتبه نخست در پیگیری ها و فعالیت در زمینه حجاب را در کشور کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمدهادی ایمانیه ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که در دفتر امام جمعه شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه درباره مناسبت ها باید از دستگاه پرسید که چه کارهایی می خواهند انجام دهند، اظهار کرد: باید بر اساس گفته خود سازمان ها کارهایی که گفته اند را دنبال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر لیستی از بانوان زندانی که جرائم مالی دارند داشته باشیم، در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) می توان مشکلات آنان را برطرف کرد.

استاندار فارس گفت: گروه های سرود که در شهر می چرخند برای مردم جذاب هستند؛ سازمان های فرهنگی کمک کنند که گروه های سرود در اعیاد مختلف در سطح شهر برنامه اجراء کنند.

وی اظهار کرد: تبدیل وضعیت ایثارگران نیز در این اعیاد اتفاق بیفتند، همچنین در موضوع میز خدمت، همه سازمان ها موظف هستند تا میزخدمت را برگزار کنند.

ایمانیه افزود: وزیر کشور طی تماس تلفنی اعلام کردند که استان فارس رتبه نخست در پیگیری ها و فعالیت در زمینه حجاب را در کشور کسب کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha