سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
احمد وحیدی وزیر کشور

حوزه/ وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت مترو قم گفت: قطار شهری قم به پیشرفت مطلوبی رسیده است و اکنون به دنبال تامین واگن از دیگر شهرها هستیم، در این راستا ۶۰۰ میلیارد تومان از سوی وزارت کشور پیش بینی و قرارداد تامین ۵۰ واگن امضا شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری حوزه، احمد وحیدی در حاشیه مراسم افتتاح تونل شهدای امنیت در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه با تلاش شهرداری، استانداری و دیگر مجموعه‌ها پروژه تونل شهدای امنیت با موفقیت به پایان رسیده است، اظهار کرد: مردم شهر قم نیز با همراهی مطلوب خود در این پروژه مشارکت کردند.

وی از کاهش بار ترافیکی مناطق مهم قم با اجرای پروژه تونل شهدای امنیت یاد و عنوان کرد: یکی از ارزش‌های این پروژه این است که در منطقه کم برخوردار قم واقع شده است و تمرکز شهرداری نیز بر حمایت ویژه از مناطق کم برخوردار است.

وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مترو اظهار کرد: قطار شهری قم به پیشرفت مطلوبی رسیده و اکنون به دنبال تامین واگن از دیگر شهرها هستیم و در این راستا نیز ۶۰۰ میلیارد تومان از سوی وزارت کشور پیش بینی و قرارداد تامین ۵۰ واگن امضا شده است.

وی یادآور شد: اختلاف نظرهایی در مورد فرودگاه وجود داشته است، اما اکنون برای همه وجود این فرودگاه قطعی شده و این پروژه درحال پیگیری است.

خاطرنشان می شود: تونل شهدای امنیت قم با اعتبار ۳۳۳۰ میلیارد ریال و به طول ۱۱۰۰ متر در امتداد بلوار جمهوری اسلامی ظهر امروز با حضور وحیدی وزیر کشور و مسئولان این استان افتتاح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha