شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر تاکید بر طرح تحول رسانه ملی با اندیشه ای ۵۰ ساله، گفت: لازمه این کار مخاطب شناسی صحیح و گسترش آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار با معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به تاثیر رسانه بر افکار عمومی اظهار داشت: جنگ امروز مدیریت افکار است و هر کسی که بتواند این کار را انجام دهد پیروز می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه انسان موجودی است که تحت مهندسی ذهن عمل می‌کند گفت: رسانه یکی از ارکان مهم جهان انسانی است که ذهن‌ها را مدیریت و نظام اندیشه فکری، باطن و شخصیت انسان‌ها را ترسیم می کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان آینده جهان تهاجم نرم است ابراز داشت: با توجه به هزینه های تهاجم سخت، این تهاجم گزینه آخر دولت‌ها شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تاکید بر تشکیل جبهه مقاومت رسانه ای در کشور تصریح کرد: در مقابل خط رسانه‌ای گسترده غربگرا بایستی خط مقاومت رسانه‌ای تشکیل شود تا بتوان در مقابل این تهاجم نرم ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر تاکید بر طرح تحول رسانه ملی با اندیشه ای ۵۰ ساله اظهار داشت: لازمه این کار مخاطب شناسی صحیح و گسترش آن است؛ در حوزه منابع انسانی رسانه ملی به یک جوانگرایی دانشی انقلابی نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: اگر رسانه ملی قوی داشته باشیم نهاد مردمی هم قدرت لازم را در تقابل جنگ نرم پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha