شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسن یزدانی

حوزه/ حجت‌الاسلام یزدانی گفت: غرب بعد از شکست مفتضحانه در جنگ ترکیبی علیه ایران به تشدید جنگ دیپلماتیک روی آورده است.

حجت‌الاسلام حسن یزدانی، در گفت‌وگو به خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی گفت: غرب پس از ناکامی از اغتشاش آفرینی در داخل ایران رویه خود را تغییر داده و به جنگ دیپلماتیک روی آورده است.

وی افزود: غرب از شکست راهبردی‌اش در جنگ جهانی ترکیبی علیه ایران انقلابی، آزرده و عصبانی است حق هم دارد آن طرح جامع و بی‌نقص حالا کاملاً شکست‌خورده است و تمام آرزوهای استکبار بربادرفته است.

حجت‌الاسلام یزدانی اضافه کرد: غربی‌ها که اکنون فرصت آشوب‌ها را از دست‌داده‌اند با تغییر راهبرد، درصدد گشودن مسیری برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: بازیگران این صحنه، از ابتدای اغتشاش‌ها از شرایط موجود برای فشار بر ایران در بهره‌گیری از اهداف اصلی کارفرمایان خود استفاده می‌کردند.

حجت‌الاسلام یزدانی تصریح کرد: هر چه آشوب‌ها به سمت افول حرکت کرده، زمینه‌سازی برای فشار دیپلماتیک توسعه‌یافته است به‌طوری‌که می‌بینیم در چند ماه اخیر از سوی محافل مختلف، تحقیقات متعددی برای برهم زدن روابط خارجی ایران گرفته‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: غربی‌ها علیرغم تمام تلاش‌های چند وجهی‌ علیه ایران انقلابی به‌ قصد تغییر محاسبات و رفتار ایران، پس از ۱۰۰ روز هجوم بی امان و بمباران پیاپی رسانه‌ای، تبلیغی و اطلاعاتی و امنیتی، مثل همیشه‌ی این ۴۳ سال نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

حجت‌الاسلام یزدانی افزود: اکنون و در کنار سوق دادن آشوب سیاسی در داخل به فشار سازمان‌دهی شده اقتصادی در خارج از ایران و یک عملیات بی‌سابقه دیپلماتیک دست‌زده‌اند.

وی اضافه کرد: ایران انقلابی البته با اعتماد به وعده الهی و تکیه‌ بر مردم صبور و نجیب خود و با بهره‌گیری از عمق راهبردی منطقه‌ای و نیز بازدارندگی فعال دفاعی، با هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی و وحدت و انسجام ملی، این هجمه سنگین را پشت سر گذاشته و غرب مجبور است به‌پای میز مذاکره برگردد.

مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: از لفاظی دائمی اروپایی‌ها و التماس‌های پنهانی‌شان، می‌توان استیصال و درماندگی راهبردی آمریکا و اروپا را فهمید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha