جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار مسئول مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه‌های علمیه با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه گفت: یکی از رسالتهای حوزه‌های علمیه، دانش‌افزایی و بسط فرهنگ اسلامی در سطح بین‌المللی و علی‌الخصوص کشورهای همجوار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، گفت: مباحث بین المللی منحصر در قم نمی شود و استان هایی که ظرفیت بین المللی دارند باید تقویت شوند و در این راستا آذربایجان شرقی به لحاظ همسایگی با سه کشور اولویت ویژه ای دارد .

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه یکی از رسالتهای حوزه‌های علمیه را دانش‌افزایی و بسط فرهنگ اسلامی در سطح بین‌المللی و علی‌الخصوص کشورهای همجوار عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی هم ضمن قدردانی از حضور مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه، آمادگی همکاری حوزه علمیه استان با مرکز ارتباطات و بین الملل را اعلام کرد.

در این دیدار حجت الاسلام امین دین مسئول دفتر فرق و ادیان مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین روشن تن مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی حضور داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha