پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ثبت نام دوره های قرآن و حدیث

حوزه/ مهلت ثبت نام در ۲۷ دوره عمومی و تخصصی قرآنی و حدیثی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه علاقه‌مندان آموزش معارف قرآنی و حدیثی از اول تا ۱۵ بهمن اعلام شد.

خانم رسل کرباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: اداره قرآن و حدیث جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با هدف بهره‌مندی از فضای مناسب آموزش فوق‌برنامه و در جهت انس بیشتر طلاب و همچنین معرفت‌افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های حضوری و آنلاین و آفلاین متنوعی را برنامه‌ریزی و در اختیار بانوان طلبه قرار داده است.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این فراخوان، دوره‌های «عمومی» آموزش قرآن و حدیث شامل دوره‌های کارگاهی روان‌خوانی، تجوید، ترتیل خوانی، حدیث خوانی اصول کافی، آشنایی با علوم حدیث، معارف نهج البلاغه و معارف صحیفه سجادیه و دوره‌های مختلف حفظ قرآن کریم ارائه شده است.

کرباسی اظهار داشت: در دوره‌های «تخصصی» قرآن و حدیث، مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم (مقدماتی و تکمیلی)، تربیت مربی حفظ قرآن کریم، تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی (ویژه طلاب ساکن قم)، تربیت مربی‌نهج‌البلاغه و تربیت مربی صحیفه سجادیه وجود دارد.

وی یادآور شد: دوره‌ها به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد و شرایط بهره‌مندی برگزاری دوره‌های قرآنی و حدیثی به صورت برخط فراهم شده است.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: تشکیل هر یک از دوره‌ها منوط به حد نصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

کرباسی با بیان اینکه دوره‌ها بلافاصله بعد از به نصاب رسیدن تعداد شرکت‌کنندگان آن دوره آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: ثبت نام از طریق مراجعه به پیوند http://qh.jz.ac.ir/register/Registration/۱۸ انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید هر روز ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۴۳۶- ۳۲۱۱۲۰۸۸ -۳۲۱۱۲۵۴۸ تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha