دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کارگاه مهارت‌افزایی"کودکان و نوجوانان، رسانه و آسیب‌های اجتماعی"

حوزه/ کارگاه مهارت‌افزایی خانواده‌ با عنوان "کودکان و نوجوانان، رسانه و آسیب‌های اجتماعی" توسط مؤسسه آفاق حکمت و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با موضوعات مختلف توسط اساتید این حوزه به‌ صورت حضوری و مجازی برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کارگاه مهارت‌افزایی خانواده‌ با عنوان "کودکان و نوجوانان، رسانه و آسیب‌های اجتماعی" توسط مؤسسه آفاق حکمت و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با موضوعات مختلف توسط اساتید این حوزه به‌ صورت حضوری و مجازی برگزار می‌گردد.

بر اساس این گزارش: این کارگاه ۵، ۶ و ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ خواهد بود و مهلت ثبت نام ۲ تا ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ می باشد و هزینه ثبت نام و صدور گواهی نیز ۱۵۰,۰۰۰ تومان به شماره کارت جهت واریز هزینه: ۶۰۳۷۹۹۷۲۸۶۳۰۷۳۱۰ به نام عبدالرحیم جعفریان خواهد بود.

تصویر فیش واریزی را به همراه مشخصات (نام، شماره ملی، شماره تماس) و نحوه حضور (مجازی یا حضوری) به آدرس@afaghehekmat_admin در پیام‌رسان ایتا یا بله ارسال کنید.

گفتنی است: خانواده طلاب به منظور بهره‌مندی از تخفیف ۵۰ هزار تومانی ثبت نام می‌توانند مدرک احراز هویت طلبگی خود یا همسر را به همراه تصویر فیش واریزی و مشخصات خواسته شده به آی دی بالا ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha