پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کشف دارو

حوزه/ فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۱۰۰ هزار قلم انواع داروهای احتکار شده در ارومیه طی عملیات اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات خبر کشف انبار احتکار دارو، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی دارو توسط شخصی به هویت معلوم در یک باب مغازه در سطح "ارومیه"، بررسی موضوع در دستور کار اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپوی داروها شده و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از مغازه شناسایی شده ۱۰۱ هزار و ۳۰۴ قلم انواع دارو و ۴۲ هزار عدد انواع مواد محترقه که به صورت غیر مجاز دپو شده بودند، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: برخی افراد سودجو با دپو داروهای مورد نیاز بیماران سعی در عرضه آن ها در بازار سیاه دارند که ما به این افراد هشدار می دهیم پلیس فعالیت سوداگران بازار دارو را رصد کرده و به شدت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha